Gå til innhold

Rena lørdag-søndag 26-27 juli


Anbefalte innlegg

Jeg kjører oppover til Rena i morgen lørdag, litt utpå dagen.

 

Har plass til en person til i bilen (fra Oslo eller langs veien), hvis noen vil sitte på.

 

Elelrs hyggelig å treffe folk langs elva - ring 9070 8816 hvis noen vil fiske sammen.

 

Lars Erik

 

Hei Lars Erik,

 

Jeg reiser opp om et par timer!

 

Mulig vi treffes der oppe. Mitt nr er 924 85 785!

 

Ingar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten at jeg er kjent i det hele tatt....

 

men hvis man kjører fra Oslo til Rena...passerer man gardermoen da?

 

for da kunne jeg sikkert ha blitt med engang...bare tatt flyet til Gardermoen...=)

 

ellers så er det jo egentlig ikke noe problem å ta flytoget inn til oslo S heller da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

reis til Terje tørrflue på Kvarven.....smil og vær glad......hils fra meg......og ikke drikk deg dritings, begynn ikke å hyle.....og du vil oppleve utrolig hyggelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars M

reis til Terje tørrflue på Kvarven.....smil og vær glad......hils fra meg......og ikke drikk deg dritings, begynn ikke å hyle.....og du vil oppleve utrolig hyggelige folk!

 

Der røk den muligheten..... :-\

Får bli hjemme å lure opp noen store sjørøyer istedet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke Renaelva på meg denne gangen heller, jeg valgte å reise til Tisleia i stedet.

Var ikke akkurat mye liv der for å si det sånn - eller, feil!!! Jo det var liv der, mye folk men lite klekking og lite fisk. Klarte å "lure" opp en liten pinne til slutt  :-\

IMG_0623.jpg

 

Pen Tislei-ørret RoyOle.

 

Men, du skulle nok reist litt tidligere. Vi var der fra tirsdag til fredag morgen, og fikk masse fin-fin fisk, ref. www.tisleia.net/turer.html  8)

 

Fisk på vedlagte bilde bikka akkurat kiloen.

post-2529-13949857013382_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var forholdene i Rena i helgen, Lars Erik og Ingar? Ble det fin fangst?

 

Faktisk bedre enn ventet i varmen :) (32-33 grader på ettermiddagen)

 

Ble en del harr, største på 1,1 kg.

Ble også tre ørretter, største på 0,6 kg.....hadde på en større som stakk med flua i strømmen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var forholdene i Rena i helgen, Lars Erik og Ingar? Ble det fin fangst?

 

Faktisk bedre enn ventet i varmen :) (32-33 grader på ettermiddagen)

 

Ble en del harr, største på 1,1 kg.

Ble også tre ørretter, største på 0,6 kg.....hadde på en større som stakk med flua i strømmen :(

 

Kan ikke ha vært så ille det, forholdene tatt i betraktning :) Blir en tur eller flere til Rena når nedbør og litt kjøligere vær kommer. Morsomt å fiske i Rena på ettersommern og tidlig høst, når en del andre steder er heller labre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...