Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 timer siden, eide skrev:

js-1.jpg@

Jock Scott #4/0 på ein Partridge N krok. Sesongen kan ikkje komme fort nok i gang no!

Dette er min desiderte favoritt blandt de fulldressede klassikerne. Nydelig flue og perfekt bundet!

• Lik 2
Skrevet

Trodde jeg skulle «naile» denne, men  neida. Læringspunkt: Hvis jeg på død og liv skal finne på å legge et tynt lag med UV lim utenpå den sorte lakken fra Veniard ved en senere anledning, husk for Guds skyld å la lakken tørke ordentlig først!! Herding av UV lim generer nemlig ganske bra med varme som tydelig vis fint kan smelte/kødde til lakken under! Haha, redda det inn igjen etterpå, men hodet ble unødvendig stort! Pokker!!37378A38-536C-4A3E-B83D-2438D726BB8D.thumb.jpeg.f35eb7c40834a49cf8bfaf5ce6307653.jpeg

• Lik 1
Skrevet

For meg som ikke er laksefisker engang, så må dette være en av de aller fineste laksefluene! Rett og slett nydelige farger, og selvfølgelig et kunststykke hva angår selve utførelsen:) 

• Lik 1
Skrevet
On 4/10/2018 at 8:52 AM, Jan Ingvar said:

For meg som ikke er laksefisker engang, så må dette være en av de aller fineste laksefluene! Rett og slett nydelige farger, og selvfølgelig et kunststykke hva angår selve utførelsen:) 

Takk for det Jan :)

Den har noko spesielt over seg ja...

Skrevet
8 hours ago, Håvard Åsbø said:

Bundet i hånden, ja. Mottatt!  Satt og knota med denne i kveld, godt festet i kjeften på renzettien:P Men får ta med seg det positive; hodet ble greit, og vingene klarte jeg jaggu og montere «riktig» vei også;)

Der ja: haudet er veldig mykje betre en tidlegare, og vingen sitt fint over kroppen! Flott!

• Takk 1
  • Opprett ny...