Gå til innhold

Info fra Northern Lights Bamboo


Fiskertom

Anbefalte innlegg

  I og med at jeg selger en del utstyr for stangbygging har jeg fått en del feedback fra folk, folk som har stenger i bestilling hos meg og andre, som lurer på om jeg skal slutte å bygge.

Jeg har absolutt ikke tenkt til å slutte. Det er faktisk det stikk motsatte! I midten av september så flytter jeg til Montana, USA for å jobbe for Sweetgrass Rods. http://www.sweetgrassrods.com/

 

Da blir det litt mere ordna forhold enn det har vært de par siste åra. Northern Lights Bamboo kommer fortsatt til å bestå og jeg vil fortsatt lage stenger med den samme filosofien som jeg har hatt.

 

Samtidig vil jeg takke alle som jeg har møtt og blitt venner med og synes en del folk kan komme på besøk!

 

Et ydmykt bukk

Thomas Simarud

Northern Lights Bamboo

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da kan jeg bestille stang ifra deg da?

 

regner med at du ikke forsvinner fra forumet selv om du flytter....=)

 

 

vet du hva prisen på "hand-Crafted" fly rod er?

 

kunne tenkt meg å invistere i en stang til min far.

en fødselsgave fra sønn til far...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  I og med at jeg selger en del utstyr for stangbygging har jeg fått en del feedback fra folk, folk som har stenger i bestilling hos meg og andre, som lurer på om jeg skal slutte å bygge.

Jeg har absolutt ikke tenkt til å slutte. Det er faktisk det stikk motsatte! I midten av september så flytter jeg til Montana, USA for å jobbe for Sweetgrass Rods. http://www.sweetgrassrods.com/

 

Da blir det litt mere ordna forhold enn det har vært de par siste åra. Northern Lights Bamboo kommer fortsatt til å bestå og jeg vil fortsatt lage stenger med den samme filosofien som jeg har hatt.

 

Samtidig vil jeg takke alle som jeg har møtt og blitt venner med og synes en del folk kan komme på besøk!

 

Et ydmykt bukk

Thomas Simarud

Northern Lights Bamboo

 

 

Største gratulasjoner med ny jobb :D Dette høres nesten ut som en drøm, spennende dette her tenker jeg :)

Lykke til "over there" og håper du vil legge inn noen tråder ettehvert som du har kommet deg i orden, for du forsvinner vel ikke fra forumet vel :'(

 

Mvh Dagbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Detta unner jeg deg noe så inn i granskauen, Thomas :D

Håper du får en fantastisk tid i USA og ikke minst at du plukker opp masse ny kunnskap på Bamboo feltet :).......selv om jeg vet du har masse kunnskap allerede ;D

Detta blir nok alletiders :D

 

Ses på Onsdag!

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...