Stig Vivelid-Nilssen Posted September 24, 2008 Report Posted September 24, 2008 På søndag 28. september blir det et hyggelig sosialt treff for kajakk/pontong båt fiskere i Bergens regionen. Blir enten Nordåsvannet v. Kyrkjetangen eller Eikangervåg. Sted blir annonsert nærmere helgen. Fra ca 09 og utover. Oppfordrer Aktiv A/S på Askøy, Spenolsen og co i Bergen Aktiv, og alle andre steder det formidles kajakk produkter, til å oppfordre sine kunder til å møte opp til denne begivenhetsrike dagen. Utveklse erfaringer over et hyggelig åretak....husk fiskestang Sjøørret og havabbor skal fanges...(håper vi) Send meg gjerne en PM eller sms med dine tanker og spørsmål rundt dette Mvh Stig Vivelid- Nilssen (tlf. 93030955) Ønsker ikke telefon selgere, har alt jeg trenger ;D
Steffen91 Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 svarte i H%&%¤&%/#¤/ Skal i bursdags besøk på søndag :-\ har vell ikkje lyst og flytte det en helg? hehe. neida. men vil gjerne høre hvordan det gikk. Kan vel ikkje prøve og få med en gjeng på ørretfiske da en helg før det blir for seint da stig? Hadde vert kult og fått med mange på et slikt treff/fiske. men seffølgelig ikke for mangen. Kunne ha blitt virkelig sossialt ville no eg tro. reist til en fiskerik elv ikke så langt vekke.
D. Syrstad Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 På forespørsel fra Stig (som er opptatt med å vokse kajakk og rense snører ). Lurte han på om jeg kunne legge ut følgene melding "Hei alle fiskefolk. Den varslede turen vår går til kyrkjetangen og nordåsen på Søndag kl:0900 Mest pga. ly for vær og vind der...,tror jeg Godt skiltet langs veien et par km etter straume/fagernes yacht club... Mvh Stig "
Spenolsen Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 Dette høres jo bra ut! Nedlasset i skolearbeid for tiden, men burde jo få med meg dette. Har dog verken pontong eller kajakk Om ikke annet skal jeg iallefall tipse alle som er innom imorgen om dette! Bra "insj" Stig!
Spenolsen Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 svarte i H%&%¤&%/#¤/ Skal i bursdags besøk på søndag :-\ har vell ikkje lyst og flytte det en helg? hehe. neida. men vil gjerne høre hvordan det gikk. Kan vel ikkje prøve og få med en gjeng på ørretfiske da en helg før det blir for seint da stig? Hadde vert kult og fått med mange på et slikt treff/fiske. men seffølgelig ikke for mangen. Kunne ha blitt virkelig sossialt ville no eg tro. reist til en fiskerik elv ikke så langt vekke. Støtter forresten denne også! Hadde vært artig med noe for "landkrabber" også!
D. Syrstad Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 Har vel forsåvidt startet noe slikt, men ble kanskje ikke annonsert godt nok :-\ Stig m/ Aktiv Florvåg arrangerte "Julibord i Ekso" se linker http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=9056.msg93842#msg93842 http://www.eksovillfisk.no/norsk/ og Gjestebok for å finne dette innlegget Date: 13:19:40 07/07/2008 Name: Stig Vivelid- Nilssen Og så på Bidegalleri "Midtsommerstreff Ekso Juli 2008" Dette er også noe som jeg tror og håper vil bli en årlig happening
Spenolsen Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 Men burde få til noe mer nå på denne tiden, når folk begynner å avslutte det travle jaget rundt om i verden etter storfisk... Synes vi burde arrangere Sotra Open neste helg
Steffen91 Posted September 27, 2008 Report Posted September 27, 2008 eller hva med ett nytt treff i ekso? eller den elven vi var i en gang espen... da eg hadde glemt sovepose, og når du bommet på tilslaget på en av de fineste fiskene vi så.. hadde vert kult og hatt et treff der. elven er jo lang og vakker..
D. Syrstad Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Da bærer det avgårde om litt Bra jeg holdt meg unna "karsken" i går ;D ;D
JL Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Takk for turen gutter (og damen)! Må si det var vellykket, spesielt sosialt, men vi dro da i land noen skikkelige sværinger også (lyren til Arild var vel høydepunktet ) Syrstad tok noen stilige bilder, regner med de blir lagt ut her. Gleder meg til neste gang, vi håper på enda større oppslutning da. Jon
D. Syrstad Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Samme til deg også JL, skikkelig trivelig å treffes Og stor takk til Stig som pådriver for "happeningen" håper det blir mange flere Skikkelig trivelig å treffe Arild20 også som var hjemme på høstfeie (skal se om jeg får deg hekta på gjedde også Arild) ;D Og selvfølgelig resten av Gutta "Damen" (hun satte pris på den JL ) altså konemor Randi var også med og storkoste seg med meg som motor i tandem'en ;D Var litt skeptisk i går da værmeldinga rulla over "sjåkassa" men været var det ingen ting å si på, kjapt skiftende som altid ;D Hvor var vi da Arild fikk stooorlyr ? Farken også, typisk å misste slike øyeblikk :'( Er vel noen som har bilder? Rapport vil komme med bilder i SØ tråden Vi fiskes snart igjen Gutter Og nok en gang tusen takk for trivelig og sosialt treff
Spenolsen Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Uff...selv sov jeg til klokken 1430 idag Men høres ut som dere hadde en bra tur!
Recommended Posts