Gå til innhold

Ørretfiske i Hordaland, Rogaland og Sogn & Fjordane.. Rapporter og Tips.


Rennestraum

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Fikk ikkje prøvd i dag dessverre, var litt ødelagt etter gårsdagens fyllakule. Dagen min har vært preget av INTENS hodepine, spying og skjelving. I tillegg oppdaget jeg nettopp at jeg trolig strøk på kjemieksamenen som jeg "feiret" i går kveld/natt :rolleyes: Og nå må jeg ta igjen 3 uker mattematikk (som jeg forsømte for å øve på kjemien :-\), og begynne på en obligatorisk oppgave som har leveringsfrist på mandag.

 

Ellers har vi det fint...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge å drikke midt i uken, så slipper det å gå utover fritiden i helgene ;) Heller i bakrus på skolen, enn bakrus på fisketur!

 

Var ganske sikker på at jeg klarte å safe meg til en E eller D, men tviler litt etter å ha sett på fasiten :P Men merker det!

 

Er på jobb imorgen fra tre til åtte (mulig vi stenger 7 for tiden, litt usikker). Så da har du bare å komme innom på skitpreik, kaffe og en hyggelig handel ;)

 

Forresten; la merke til at du drev å lurte på noe tohåndsklumper, skyteliner og greier. Kan være lurt å spørre "høvdingen" på jobben om slikt, om det fortsatt er noe du lurer på. Han har doktorgrad i tohåndskasting, utstyr og klumptilpasning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha helline til tohåndsen!? Da misforsto jeg deg iallefall :P Om du ikke vil ha den, kan du bare ta den med imorgen og evt. bytte i fluebindemateriale eller noe ;)

 

Vet forresten om en helline som du sikkert vil like til tohånds. Vet ikke om du har prøvd loop multi linene, disse finnes faktisk også i hel WF til tohånds. Kongeline til speykasting!!! Har en enhånds i klasse 7 liggende på jobben som du kan få prøve iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle kule e bra, men skule e drit!!! speseilt eksamen :-X Men sia du har så mye skulearbeid so blir det vel ingen fisking på deg i helga då Espen;)

 

Fisking blir det selvsagt! Gjelder å prioritere riktig her! Nei, skoledritet suger helt sjukt...lei allerede :-\ På tide noen ansetter meg som prøvefisker i diverse bortgjemte elver, med en sjusifret årslønn selvsagt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha helline til tohåndsen!? Da misforsto jeg deg iallefall :P Om du ikke vil ha den, kan du bare ta den med imorgen og evt. bytte i fluebindemateriale eller noe ;)

 

Vet forresten om en helline som du sikkert vil like til tohånds. Vet ikke om du har prøvd loop multi linene, disse finnes faktisk også i hel WF til tohånds. Kongeline til speykasting!!! Har en enhånds i klasse 7 liggende på jobben som du kan få prøve iallefall.

He-he, slikt kan fort skje ;D Kanskje du har noe skyteline i eska di ;D

 

ps. Beklager at dette ble litt off topic :-[ men det handler heldigvis litt om forberedelser til fiske ;);D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e godt og høyra at prioriteringen e riktig, været som er meldt er ihvertfall bra så eg reise sikkert ut både Lørdag " ette jobb " og på Søndag ;D Om det blir nymphe og indikator eller tørt får tida vise :) Gje eit pip viss du er interessert :)

 

Er ikkje forberedelser til fiske alltid det viktigste Syrstad?? Så " Off topic " er det vel ingenting som heter i denne samenheng ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaudå da skal vel gå bra :D Rekna med at Cees ogso tar turen men eg har ikkje snakka med han endå, so me får sjå :) Kortid i helga??? Lør eller Søn??? Lørdag vil bli bra pga været, overskya og gode temperatura :D Men no skal vel både eg og du jobba, men eg e ferdig kl 1400 og du e vel ferdig kl 1500 men det blir kanskje litt seint og reisa ut der då ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig kjekt å blitt med dere gutter :D Men nå har det seg slik at jeg skal i en 30 årsdag på Lørdag, og slikt kan jo bli litt "fuktig" ;D ;D ;D ;D Er ikke alle som kan gå på fylla midt i uka som enkelte andre ;D ;D ;D ;D ;D

Skal heller være litt "moderat" og se om jeg kan være oppe til rett tid på søndag og ikke minst kjørbar og bellybar ;);D ;D

 

Mvh Dagbjørn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 års dag ja!! No e vel ikkje dei akuratt kjent for og væra so veldigt tørrlagte ;D ;D Pleie alltid og enda med dårligt hove og ein mage som helst klare seg uten mat, spesielt pasta skrue med kjøttdeig i tomat saus :-X Ikkje da at da smake dårligt men da ser ikkje alltid lika fint ut når du e fyllasjuk ;D ;D Men da positva e jo at da " Normalt sett " kan berre gå ein vei og da e oppover ;D Og då e jo Søndagen redda ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StianM!!!! Eg e med til sommeren men ein ting bør du tenke på neste gong!!! ??? DU KØDDE IKKJE MED SKOMAKER-ANDERSEN!!!!!! Han betydde alt for meg før i juletider, og det er han eg har tatt brille plasseringen min etter når eg har fått fisk;D ;D ;D ;D Men utenom det så var det eit fint bilde ;)

 

Espen eg e med på Søndag. Me ringes i måro eller snakkast i Åsane :) Eg har sett på el-motor og ka dei koste, og viss alt går etter planen så blir det motor etter jul ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 års dag ja!! No e vel ikkje dei akuratt kjent for og væra so veldigt tørrlagte ;D ;D Pleie alltid og enda med dårligt hove og ein mage som helst klare seg uten mat, spesielt pasta skrue med kjøttdeig i tomat saus :-X Ikkje da at da smake dårligt men da ser ikkje alltid lika fint ut når du e fyllasjuk ;D ;D Men da positva e jo at da " Normalt sett " kan berre gå ein vei og da e oppover ;D Og då e jo Søndagen redda ;D

He-he kjenner jeg gjengen rett så spøtter dem ikke i glasset nei ;D ;D ;D ;D ;D Men skal prøve å moderere meg en smule ;) Vil helst slippe god mat inn..., og lapskaus ut igjen :-X Noen formening om når tid på Søndag? (Greit å vite når jeg bør gå over på dobbel solomedcola på kvelden ;D ;D ;D )

 

Mvh Dagbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har bil ;D men ingen lavo ??? Skomakeren e kul han, men kor det er blitt av bilde som Stian la ut veit eg ikkje, plutsligt borte ;D ;D

 

Kortid på søndag?? Godt spørsmål Syrstad ;) Eg har tid når resten har tid, kjæringe mi e hjå foreldrene så eg har ingen hindring ;D ;D Men kanskje ein gong når sole har begynnt og titta fram og varma litt opp, for det er meldt - grader på natta så det er nåk ikkje vitsi og møte opp kl 0800 kanskje :D Rundt 12 kanskje høyres det bra ut?? :)

 

De bestemme so lenge det blir fiske ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kortid på søndag?? Godt spørsmål Syrstad ;) Eg har tid når resten har tid, kjæringe mi e hjå foreldrene så eg har ingen hindring ;D ;D Men kanskje ein gong når sole har begynnt og titta fram og varma litt opp, for det er meldt - grader på natta så det er nåk ikkje vitsi og møte opp kl 0800 kanskje :D Rundt 12 kanskje høyres det bra ut?? :)

 

De bestemme so lenge det blir fiske ;D

12 tiden hørtes bra ut, da har jeg kanskje klart å presse i meg litt frokost og 2 kanner kaffe ;) Men - grader på natta :-\ Fare for isdannelse da eller? Stig var en tur ute i kajakk i dag i Nordåsvannet og der var det begynt å fryse til i enkelte områder  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har bil ;D men ingen lavo ??? Skomakeren e kul han, men kor det er blitt av bilde som Stian la ut veit eg ikkje, plutsligt borte ;D ;D

 

Kortid på søndag?? Godt spørsmål Syrstad ;) Eg har tid når resten har tid, kjæringe mi e hjå foreldrene så eg har ingen hindring ;D ;D Men kanskje ein gong når sole har begynnt og titta fram og varma litt opp, for det er meldt - grader på natta så det er nåk ikkje vitsi og møte opp kl 0800 kanskje :D Rundt 12 kanskje høyres det bra ut?? :)

 

De bestemme so lenge det blir fiske ;D

Fikk litt dårlig samvittighet, så jeg tok det vekk!  ;D Det var uansett bare ment som en spøk...

Det er forresten meldt varmere klima på vestlandet i neste uke med en jevn temeratur hele døgnet mellom 6 og 10 grader.. :D så med litt sol også som det er meldt, blir det nok kjempebra fjærmyggfiske på vakende fisk! Husk at den fisken som vaker på denne tiden ofte er stor fisk som skal spise seg enda fetere før vinteren!

Blir nok en tur og to på meg også da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...