Gå til innhold

Ørretfiske i Hordaland, Rogaland og Sogn & Fjordane.. Rapporter og Tips.


Rennestraum

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

La mobilen foran varmepumpen, så nå er den oppe å går igjen, heldigvis! :D

Ja det var bra dette Spenolsen! Vi perset jo på ørret begge to...for det er jo det det er.. Hadde selvfølelig vært annerledes om det hadde vært brunørret, men jeg synest det var utrolig artig likevell! Også på 3'er stenger! :D Vi får ta en tur til i dette vannet til våren...neste tur blir vannet du har snakket så mye om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis veldig snart om alt går etter planen... Holder været seg mellom 8-10 grader en stund til, så har vi jo bra fiske også!

Ja til klimaendringer og global oppvarming på Vestlandet! ;D

 

Høres meget bra ut! Jeg for min del skal ut å prøve et nytt vann på søndag, sammen med en kollega og en kompis av ham. Skal visstnok være en del fin fisk der. Ikke veldig store, men var visst snakk om halvkilosfisker. Merker det! Skal se om jeg får stelt i stand en rapport fra denne turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nettopp kommet hjem fra en flott tur med fiskekompis Jonny (jonnysage på forumet). Tok oss en aldri så liten båttur i et nytt fiskevann for å prøve lykken i møkkaværet. Blåste stiv kuling, så noe tørrfluefiske ble det ikke. Dengte litt pelssluk i et par timer, at snittfisken var nærmere kiloet enn halvkiloet gjorde absolutt ingenting.

 

Endte med 3 fisker, to på jonny og en på meg :)

 

67540_s.jpg

Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/26645/67540.jpg

 

Ikke noe bilde av min dessverre, men var ca. samme sizen som den minste til Jonny. Alt i alt en meget bra tur, og et vann vi skal ha sykt mye moro i med tørrfluer neste sesong ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss ikkje den tar tørt so skal eg spisa Sage hua mi!!!!!! ;D Både eg og Espen har sett fisk som har gått i overflaten og tatt vårfluer og spinnere :D Blir fint og utforske dette vatnet meir når neste mygg kommer..... Viss me er heldige så kanskje me får ein mygg tur til før vinteren slår til ;D Viss ikkje so kan me gleda oss til våren ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har foresten eit vatn til som kan være vært og prøve ut her i Bergen!!! ;) Eg veit at det er fin fisk der, men det er ikkje lov og fiske der " Militært område " men da har ikkje stoppa oss før ;) Eg og Cees tenkte og ta oss ein tur. Kanskje Espen og Steffen har lyst og vera litt kriminelle og?? og slå følge??;D

Ka sie de???

 

Dette blir nåk desverre ikkje før eg har mi neste fri veke og det er om 2 veker :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...