Gå til innhold

Knallpriser på Redington CPS!


Åge

Anbefalte innlegg

Åpnet ikke linken engang, synest 2250.- fra norske butikker er rikelig billig....og til fast pris.Med service og gode reklamasjons ordninger hvis behov. ;D

 

Skal jeg linke deg til en slik èn??? ;)

 

 

 

Hehe.. du frontet importtråden i fjor og!  ;D

 

Kan du lage en pakkepris av følgende utstyr til meg? :)

 

Sage FLI 9'6" #5 4pc

Sage 2550 Lightweight Large Arbor Reel

 

Action Optics "Capital" (Polarchromic Brown)

 

RIO AquaLux Midge Tip #4

RIO AquaLux Midge Tip #6

Sage Performance Taper #4

SA Lefty Kreh Signature #6

 

Simms Polo Shirt

Sage Hettegenser x2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet ikke linken engang, synest 2250.- fra norske butikker er rikelig billig....og til fast pris.Med service og gode reklamasjons ordninger hvis behov. ;D

 

Skal jeg linke deg til en slik èn??? ;)

 

 

 

Hehe.. du frontet importtråden i fjor og!  ;D

 

Kan du lage en pakkepris av følgende utstyr til meg? :)

 

Sage FLI 9'6" #5 4pc

Sage 2550 Lightweight Large Arbor Reel

 

Action Optics "Capital" (Polarchromic Brown)

 

RIO AquaLux Midge Tip #4

RIO AquaLux Midge Tip #6

Sage Performance Taper #4

SA Lefty Kreh Signature #6

 

Simms Polo Shirt

Sage Hettegenser x2

 

 

He-he nå skal vel egentlig ikke jeg svare for Stig..., men siden det var jeg som nevnte pakkepris så kan jeg vel ta meg den frihet alikevel ;)

Så vidt meg bekjent så jobber Stig innen Pleie og Omsorg så han kan helt sikkert ordne deg en god pris på en "gåstol" ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Hva med å sende denne forespørselen på mail til samtlige nettbutikker her til lands som har litt utvalg? Har du prøvd det?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Claus,

hadde jeg hatt noe slikt i min lille kjeller bod, så skulle du jammen fått pakkepris :D

 

Jada, jeg vet jeg er en festbrems i forhold til generell utenlandshandel og stor ståhei ved kjempesalg.

Selvsagt må folk få lov til å handle hva de vil hvor de vil, men jeg holderen knapp på magefølelse om at jeg ønsker et rikholdig utvalg hos min lokale forhandler...vel, da må jeg også handle der.Egentlig så enkelt.

 

Og i forhold til Redington CPS sitt megasalg på linken øverst...så har jeg blitt antydet for at man tjener ca 400.- på å foreta en slik handel....når spilleregler i form av avgifter er betalt.

I mine øyne blir det da litt "off track" å anbefale alle som vil ha en slik kanon stang om å ikke kjøpe den hos de norske forhandlerne...det er jo hos nettopp dem man kan prøve stengen før kjøp, bruke de ansattes service i forhold til beslutningsprosessen. Og tenk på alle de varme tilbakemeldinger man leser om enkelte produkter...de er sikkert lånt ut/gjort tilgjengelige gjennom norske forhandlere....skulle bare mangle om de ikke skulle få hyggelige kunder på besøk med kortet klart også :D

Akkurat den nevnte CPS stangen er så vanvittig lav pris på i utgangspunkt, og har jo tilnærmet USA pris, at det er ihvertfall dumt å tro man får så mye ut av en netthandel med utlandet.

 

At at bla Simms produkter prøves her hjemme, men kjøpes "der ute", kan jeg i større grad forstå, siden prisforskjeller blir så stor....men produktene er jo gjort tilgjengelig hos forhandlere slik at folket kan ta/ føle på og prøve..så litt "snylting" blir jo det også ;)

 

Men det jeg liker godt ved innlegget er fokus på godt utstyr, og gjør at folk blir oppmerksom på produktet..så tror jeg folket finner fort ut hvor de vil handle det. Jeg tipper i Norge, i det store og det hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...var jo bare en stakkars link :rolleyes:

 

Jeg fronter det som er billig jeg, det være  amerikanske,norske eller makedonske nettbutikker.

 

Forresten er det mange sjapper over dammen som selger ut Lamson Velocity nå, sikkert pga utgående modell eller noe. De fleste av de har "free worldwide shipping".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske borgere trenger all den pengestøtten de kan få! Følger dere ikke med på nyhetene :)

Slutt å være så egoistiske og kun legge igjen penger i Norge >:(

 

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske borgere trenger all den pengestøtten de kan få! Følger dere ikke med på nyhetene :)

Slutt å være så egoistiske og kun legge igjen penger i Norge >:(

 

 

;)

 

Haha det var den beste :)

 

Jeg støtter 100% min lokale forhandler, men jeg har ingen aversjon mot de som handler utenlands. Jeg er dog stygt redd for at min neste NTi stang må tas inn fra utlandet da det vel knapt er fler igjen å oppdrive her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske borgere trenger all den pengestøtten de kan få! Følger dere ikke med på nyhetene :)

Slutt å være så egoistiske og kun legge igjen penger i Norge >:(

 

 

;)

 

Haha det var den beste :)

 

Jeg støtter 100% min lokale forhandler, men jeg har ingen aversjon mot de som handler utenlands. Jeg er dog stygt redd for at min neste NTi stang må tas inn fra utlandet da det vel knapt er fler igjen å oppdrive her til lands.

 

Mener Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker hadde noen pent brukte NTi sist jeg var innom (ett par måneder siden....) :)

Herlige stenger for de som liker fart og spenning ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske borgere trenger all den pengestøtten de kan få! Følger dere ikke med på nyhetene :)

Slutt å være så egoistiske og kun legge igjen penger i Norge >:(

 

 

;)

 

Tror nettbutikker på Island og generelt sett i Afrika kunne hatt godt av denne tenkning ;D ;D

Uansett: CPS er en kanon serie. Alle 9' stenger i #6-8 er rå sjøfiske stenger. Anbefales uansett hvor man måtte få tak i dem. God handel blir det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...