Gå til innhold

Airflo Balance - kul snelle?


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

Veil prisen på disse er ganske mye høyere ser jeg, men jeg vil allikevel gjette meg til at bremsen er litt under pari kanskje? Uansett morsom nok snelle, og antagelig helt ok til ørreten. Mon tro om teorien om plasseringen faktisk fungerer?

 

Edit: RRP 200 GBP. Sikkert ingen dum snelle til 50 GBP Lars Erik. Ble nesten litt fristet, men finner ikke spesifikasjoner noe sted. Greit å vite dimensjoner syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en slik en. Makan til skranglete leamikk skal du lete lenge etter! + særdeles dårlig finish og brems. Lyden kan ikke fjernes, noe som er ganske dumt da snella høres ut som ei under middels marksnelle.

 

Snella består av en mengde skruer, noe som generelt sett er dårlig butikk hva gjelder fluesneller. Putt litt locktite på alle skruene, så løsner de hvertfall ikke.

 

Nei, finn deg en annen snelle enn dette rælet. Det er min dom :D

 

Edit:

 

Hva gjelder disse prisene. 200 pund er nok bare tøv. Airflo er beryktet for å sette retail prisen høyt, mens den egentlig prisen er noe helt annet. Kjent lokktriks. (dette har jeg observert på alle snellene)

Denne balance snella selges på billigsalg over alt, noen den forøvrig har gjort i noen år nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for advarsele, Tormod!

 

Er det for godt til å være sant (kult design til billig pris) så er det som regel ikke sant.  ;D

 

Tibor skal ALDRI på mine ferskvannsstenger - på åtteren for bonefish, kanskje....

 

Nei, satser nok på ATH hvis jeg først skal flotte meg... Eller kanskje trygle på mine knær om å kjøpe en håndlaget snelle fra en viss fingernem fyr her i landet... Fargen matcher jo Axis'en der også!

;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for advarsele, Tormod!

 

Er det for godt til å være sant (kult design til billig pris) så er det som regel ikke sant.  ;D

 

Tibor skal ALDRI på mine ferskvannsstenger - på åtteren for bonefish, kanskje....

 

Nei, satser nok på ATH hvis jeg først skal flotte meg... Eller kanskje trygle på mine knær om å kjøpe en håndlaget snelle fra en viss fingernem fyr her i landet... Fargen matcher jo Axis'en der også!

;)

 

;D

 

;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen prøvd denne, Airflo Balance ?

 

Den er jo unektelig litt annerledes, og bare det er jo gøy. Koster også 2 Bugg og en Cola - £ 50.- i England.

 

 

 

 

Jeg har'n. Kul å se på - mindre kul å bruke...

Kjøpte den på Ebay for £25 ;D ;D ;D ;D

Den funker greit foreløpig, men er litt "rar" som Tormod sier i sine milde ordelag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...