Gå til innhold

Virtuell fluebindekveld PILOT fredag 10. oktober (ny runde 24. oktober)


.JB

Anbefalte innlegg

Mannen er genial  ;D

 

Typisk at "dragen" maser om filmkveld når sånne tråder dukker opp. Får prøve å pønske ut noe for å bidra her i kveld. ;)

 

Løvemor ble sur siden jeg ville se et dårlig program om aquavit. Nå er vi uvenner så dette passer bra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 172
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Må man binde fluer eller går det greit å bare være med å diskutere f.eks skatt, rovdyrpolitikk, innvandring og bensinpriser?

 

Noen andre som synes Frøydis spiller litt vel mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over den Sigve, men det hjalp ikke. Har byttet hackleklemme også. Hadde noe ræl den gang, men nå er det TMC'n -  er god som bare det. Kanskje var jeg også litt utålmodig. Sammensatt problem dette her. Men kanskje ikke så stort sett i forhold til utviklinge på verdens finansmarkeder f.eks.  ;D

 

Suverent at du er med Robban!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man binde fluer eller går det greit å bare være med å diskutere f.eks skatt, rovdyrpolitikk, innvandring og bensinpriser?

 

Noen andre som synes Frøydis spiller litt vel mye?

 

Skatten er passe, rovdyr er bra, det samme er innvandring og det skulle blott mankere at bensinprisene ikke er  høye tatt CO2-problematikken i betraktning. Så er vi ferdig med det!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sitter på et hotelrom på Kronen Gård i Sandnes sammen med konemor og 3 katter..., uten bindestikke..., og konemor har fjernkontrollen til tv'en :-\ Farken dette skulle jeg vært med på ;)

 

Er jo et greit hotell det. Skal du fiske i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som sitter på et hotelrom på Kronen Gård i Sandnes sammen med konemor og 3 katter..., uten bindestikke..., og konemor har fjernkontrollen til tv'en :-\ Farken dette skulle jeg vært med på ;)

 

Er jo et greit hotell det. Skal du fiske i morgen??

Konemor sier jeg må være med å bære frem katter for dommerne :'(

 

ps. har med utstyr og "lunch" har man jo nesten krav på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en liten tur i skauen i morgen jeg også og teste Scierra HMT synk3 #5 snøre med MarchBrown silver #10 dobbeltkrok. Lykke veldig godt med denne flua her om kvelden. Back to the basics, veldig artig våtfluefiske. Prøvde tørt også samme kveld, men uten ikke et slag. Var forøvrig bare noen få spredte vak å se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos virker Robban. Hvor lenge gidder man å fiske med en flue før man slår fast at den ikke virker? Noen som har noen gode historier her. Kommer ikke på noen i farta, annet en at jeg alltid har ruslet rundt i med en Royal Coachman tørrvariant i tilfelle alt annet skulle svikte. De gangene den er dratt frem, har den sviktet den også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...