Steffen91 Posted October 22, 2008 Report Posted October 22, 2008 hei folkens Ka med og arrangere ett lite treff etter SØ-fiske eller sjø fiske generelt (med flue seff) her i bergens område? hadde vert artig med litt flere "sossiale" treff. dele erfaringer, historier, fiske, osv.... Finnes det noen interesse for det her inne eller? Noen som kunne tenke seg og få til dette? Kom gjerne med forslag til dato-dag-tid Steffen
Steffen91 Posted October 23, 2008 Author Report Posted October 23, 2008 liten interesse her inne eller? :-\
Spenolsen Posted October 24, 2008 Report Posted October 24, 2008 Eg e med, men hvorfor i SJØEN!? Får jo større fisk i ferskvann rundt om her...
Steffen91 Posted October 25, 2008 Author Report Posted October 25, 2008 trenger seff ikkje og være i sjøen. tenkte mest på noe sossialt sammen med flere likesinnede.
Spenolsen Posted October 25, 2008 Report Posted October 25, 2008 trenger seff ikkje og være i sjøen. tenkte mest på noe sossialt sammen med flere likesinnede. Du e litt ensom for tiden du?
Janoks Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Hvis det tilfeldigvis er noen som har tenkt seg til Sognefjorden på Søndag, så hiver jeg med gjerne med
D. Syrstad Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Skal desverre ikke til Sognefjorden :'( Men Spenolsen har jo invitert til "flue og kaffetreff" i butikken sin i dag ;D Det kan jo kanskje være noe
Janoks Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Skal desverre ikke til Sognefjorden :'( Men Spenolsen har jo invitert til "flue og kaffetreff" i butikken sin i dag ;D Det kan jo kanskje være noe Jeg har jobbet ett par år i den butikken selv, så jeg vet at det blir hyggelig. Men kan ikke bare prate vettu, må jo fiske litt og
D. Syrstad Posted October 30, 2008 Report Posted October 30, 2008 Skal desverre ikke til Sognefjorden :'( Men Spenolsen har jo invitert til "flue og kaffetreff" i butikken sin i dag ;D Det kan jo kanskje være noe Jeg har jobbet ett par år i den butikken selv, så jeg vet at det blir hyggelig. Men kan ikke bare prate vettu, må jo fiske litt og Var bare en liten tanke om "oppvarming" før fiske i helgen Og at det er trivelig å treffe forumfolk i trivelige omgivelser
Steffen91 Posted October 31, 2008 Author Report Posted October 31, 2008 eg kan sikker slenge meg på deg jan ole om du skal til sognefjorden.
Spenolsen Posted October 31, 2008 Report Posted October 31, 2008 Eg og Jonny snakket så vidt om en tur til Sognefjorden, men blir ikke denne helgen. Tror det var snakk om to ukers tid!
Janoks Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Dere kan jo gi en lyd hvis dere stikker innover. Steffen: Det ble en bytur på meg i stedet. Men du kan bli med på RB fiske på lørdag hvis du vil. Det avhenger veldig på vær, men det kunne vært artig med noen svære buer igjen..
Steffen91 Posted November 3, 2008 Author Report Posted November 3, 2008 hadde vert supert. men er det i vann eller sjø ?
Janoks Posted November 3, 2008 Report Posted November 3, 2008 Det er sjø. Og det er derfor det er litt kritisk med været. Det blir fort utrivelig hvis det blåser.
Recommended Posts