Gå til innhold

Foredrag fra N.Z ved Gisle Helgesen


Are Lorentzen

Anbefalte innlegg

Spennende. Hadde nok hatt et potensial på sentrale deler av Østlandet også dette! I et konferanselokale med flott digital bildefremviser fra Japan, mineralvann, kaffe, te og wienerbrød. For jeg må si, at jeg stusser litt over hvor dette skal finne sted.... "i 2. etg over Kenya-butikken og Shellestasjonen i Herkulesområdet..." Høres ikke ut som noe sted jeg ville gått til etter mørkets frembrudd.  :rolleyes: .., kan minne meg litt om kjelleren i Pulp Fiction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVor faen er Skien??? :rolleyes:

 

Du kjører mot Porsgrunn, en meget vakker by, - Telemarks hovedstad på kultur, sport og historie (Ibsen var som kjent ekte porsgrunnsgutt) - og følger veien videre langs den berømte og like vakre Porsgrunnselva. Hvis du kommer til et lyskryss eller en rundkjøring så er det bare å hogge i bremsene. Da er er du Skien. Og vær rask: For her gjelder det å stoppe! Før du vet ordet av det er du langt oppe på Hardangervidda - og der har man som kjent ingenting å gjøre på denne tiden av året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan dere angre på at dere ikke tok turen gutter. Foredraget var meget bra. Foredrag med Gisle vil jeg anbefale til alle foreninger. Han var godt forbredt, god informasjon, bra bilder og video. Mange takk Gisle:)

 

 

jaa!! foredraget var bra!! 8) 8) fy flate for nye vakre fisker og landskap... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...