Gå til innhold

FANGST!


Drammensfiskern

Anbefalte innlegg

WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

 

Jeg fikk FISK! 2KG SØ. Herregud tror det klikka for meg når dette skjedde! Mine første SØ.

 

1 stk på 2kg, 2 stk på 0,9 kg, 1 på 0,6 kg. Helt sykt!

 

Det var et rødt merke i kjøttet på den ene, dvs inne i magen, det gikk ikke inn i kjøttet. Noen som vet hva det er? ( se bilde)

 

DF

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med fin fangst :D Men det var mye dø fisk her ;D ;D ;D Den røde flekken kan enkelt og greit være ein blodannsamling etter ei sprukken blodåre som har gått i kjøttet, men viss du søker litt på nettet på " fiskehelse " så kan du kanskje finne nåke der ;) Finner du det ut, så skriv det inn ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis med fin fangst :D Men det var mye dø fisk her ;D ;D ;D Den røde flekken kan enkelt og greit være ein blodannsamling etter ei sprukken blodåre som har gått i kjøttet, men viss du søker litt på nettet på " fiskehelse " så kan du kanskje finne nåke der ;) Finner du det ut, så skriv det inn ;):D

 

TAKK TAKK!

 

Ja, mye død fisk, men dette er det første jeg har tatt opp i år, ALL fisken jeg har fått i elver har blitt satt ut igjen. Dette blir festmiddag i morgen med god samvittighet :)

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere!

 

Eneste jeg fikk ut av min først tur etter sø var et bad da jeg snubla å fylte vaderne med vann ;)

 

Så igjen gratulere og jeg må se å komme meg ut snart selv tror jeg.

 

Takk takk.

 

Jeg har brukt ENDEL timer på å finne div. steder hvor SØ står, deler gjerne den kunnskapen med deg hvis du vil bli med ut en dag.

Deler gjerne med en drammenser.

 

Smiler fortsatt fra øre til øre, skal ut igjen idag. Det snør masse og er kaldt, men det driter jeg i :)

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fangst! :D

Og nyyt middagen!

 

Og for dere som ikke tåler å se en død fisk: den opprinnelige meninga med fisking er jo faktisk å fange mat. ;) Hvis du ikke er etter`n for matens skyld, så finns det jo også håv ;D Eller man kan klippe av kroken på flua, og bare nyte det faktum at fisken tar flua di (ved rykk i lina) ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere!

 

Eneste jeg fikk ut av min først tur etter sø var et bad da jeg snubla å fylte vaderne med vann ;)

 

Så igjen gratulere og jeg må se å komme meg ut snart selv tror jeg.

 

Takk takk.

 

Jeg har brukt ENDEL timer på å finne div. steder hvor SØ står, deler gjerne den kunnskapen med deg hvis du vil bli med ut en dag.

Deler gjerne med en drammenser.

 

Smiler fortsatt fra øre til øre, skal ut igjen idag. Det snør masse og er kaldt, men det driter jeg i :)

 

DF

 

Jeg er mer en gjerne med ut en dag, er hjemme om dagene så er tilgjengelig de fleste dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...