Gå til innhold

hjemmesnekra fluebindefilmer


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Lepto-dun kan jeg fikse... nymfer blir det nok dårlig med tror jeg, da jeg ikke fisker med det sjøl.

Men.. etter et høyt nok antall øl, kan det jo skje mirakler :)

Kjempebra Tor Arne!! Skulle vel bare mangle også. 6 timer, 7 minutter og 36 sekunder mellom disse 2 innleggene. Mer øl enn binding??  ;D

Fra spøk til alvor. Lærte ett par knep av denne filmen som vil herme. Bl.a måten du delte haletrådene på og innfesting av hackel. Så lettere ut en måten jeg knoter med  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lepto-dun kan jeg fikse... nymfer blir det nok dårlig med tror jeg, da jeg ikke fisker med det sjøl.

Men.. etter et høyt nok antall øl, kan det jo skje mirakler :)

Kjempebra Tor Arne!! Skulle vel bare mangle også. 6 timer, 7 minutter og 36 sekunder mellom disse 2 innleggene. Mer øl enn binding??  ;D

Fra spøk til alvor. Lærte ett par knep av denne filmen som vil herme. Bl.a måten du delte haletrådene på og innfesting av hackel. Så lettere ut en måten jeg knoter med  :)

Det er SÅÅÅ jævla treigt nett her skjønner du, Stian.... tar evigheter å laste opp cccheers cccheers

...og da er det godt å ha Øl å slukke tørsten med... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dyret", bundet av Øyvind Birkebekk.

http://www.flyfishingnorway.net/?page_id=505

Fin video, Tor Arne, men personlig synes jeg det hadde vært bedre om dere hadde snakket underveis. Om flua, insektene den skal imitere, hvorfor man gjør akkurat slik og slik  :) Men fin video.

Det kommer etterhvert, André :) Det har seg sånn at jeg har ingen mic enda :) Den er på tur over dammen nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dyret", bundet av Øyvind Birkebekk.

http://www.flyfishingnorway.net/?page_id=505

Fin video, Tor Arne, men personlig synes jeg det hadde vært bedre om dere hadde snakket underveis. Om flua, insektene den skal imitere, hvorfor man gjør akkurat slik og slik  :) Men fin video.

Det kommer etterhvert, André :) Det har seg sånn at jeg har ingen mic enda :) Den er på tur over dammen nu :)

Ok - høres bra ut, Tor Arne  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...