Gå til innhold

hjemmesnekra fluebindefilmer


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

Modertor

Slettet 15 sider med of topic og skryt i denne tråden.

Nå er de første sidene skikkelig oversiktlige, og de siste, som er laga de siste dagen, har forblitt urørt.

Når dette er "old stuff" og ingen har interesse av det mer, så sletter jeg litt igjen :)

Jaggu mange bra bindevideoer her. Sjekk de første sidene og se all jobben igor har lagt ned :)

Den jobben kan forenkles ved å lage en egen kommentar-tråd til denne tråden.

Det kan man for så vidt gjøre med flere tråder her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jauda, atter en bindevideo. Denne gangen en litt ruskete foamklekker. Egentlig først og fremst for å teste at jeg får frem riktig farge og eksponert riktig. Ikke heeeelt fornøyd, men vi ser jo blinget i strutsen (evt påfuglen).

Edit: ny link da det ble oppdaget at jeg kalte påfugl for struts - har vel nebb begge, fort gjort :) :

Eirik

Flott dette, Eirik  :) Behagelig og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yez, dette blir vel som å banne i den aller, aller største kjerka, men nå har jeg prøvd meg på Runes Libellnymfe. Har noen slike med gummibein og marabou, men denne saken synes jeg er lettest å binde. Om den fisker like bra, vet jeg ikke, men satser på å prøve disse masse i sommer i utvalgte skogsvann :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det teip du har på hackeltanga, jeg fikk en lik en i posten her om dagen. Den var det en blå plastikk sak på det ene "nebbet" skulle nok ikke dratt av det for nå slipper hackelet taket hver gang jeg skal surre det på.

Artig å se på videoen din ;D Du har noen timer bak stikka du ser det ut til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...