Gå til innhold

hjemmesnekra fluebindefilmer


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

OK så mye enklere ut enn sånn dere wipfiisher sak så eg har

Jeg bruker stort sett whipfinish når jeg har litt mere "åpent krokøye" enn der. Dessuten ville jeg jo ikke kuke til videoen med dårlig utført whipfinish som ikke er uvanlig for min del ;)

Eirik

Knallbra Eirik! Et lite tips i forhold til dette med whipfinish kontra halvstikk. Bruk en slik billig India sak. Eller en annen whipfinsh med fjæring. Kan jeg ikke vise deg hva jeg mener? Jeg er ikke noe ekspert men det går fint å bruke whipfinish til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg har en oljekjølt whipfinisher fra Aston Martin, og den er nok hakket råere enn jalla-verktøyene dere hinter til her  8)

Pøh! Min india sak har automatisk overdrive og crusiekontrol. Pluss seks trins kasse og gass dempere. I tillegg har den fri entre i hvilken som helst sone i Hemsil. Ikke nok med så har den i til og med clima annlegg med ac.

Slå den du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en oljekjølt whipfinisher fra Aston Martin, og den er nok hakket råere enn jalla-verktøyene dere hinter til her  8)

Pøh! Min india sak har automatisk overdrive og crusiekontrol. Pluss seks trins kasse og gass dempere. I tillegg har den fri entre i hvilken som helst sone i Hemsil. Ikke nok med så har den i til og med clima annlegg med ac.

Slå den du.

Jeg må si dere er veldig fantasirike (og kanskje fortapte fluefiskesjeler?) når dere klarer å dra inn girkasser, oljekjøling og AC i forbindelse med whipfinish :D Fantastisk underholdning!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modertor

Slettet 15 sider med of topic og skryt i denne tråden.

Nå er de første sidene skikkelig oversiktlige, og de siste, som er laga de siste dagen, har forblitt urørt.

Når dette er "old stuff" og ingen har interesse av det mer, så sletter jeg litt igjen :)

Jaggu mange bra bindevideoer her. Sjekk de første sidene og se all jobben igor har lagt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, atter en bindevideo. Denne gangen en litt ruskete foamklekker. Egentlig først og fremst for å teste at jeg får frem riktig farge og eksponert riktig. Ikke heeeelt fornøyd, men vi ser jo blinget i strutsen (evt påfuglen).

Edit: ny link da det ble oppdaget at jeg kalte påfugl for struts - har vel nebb begge, fort gjort :) :

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...