Gå til innhold

tips om gode kjøp... noen som har det?


Arnt

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Synes mange butikker her til lands tar seg litt vel godt betalt ift sending av varer. Er litt rart når det koster mindre å sende en stang fra USA enn fra Trøndelag.. Det samme gjelder også små ting(LAV VEKT), og det er jo der man merker det.

 

er ikke det posten som bestemmer frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange butikker her til lands tar seg litt vel godt betalt ift sending av varer. Er litt rart når det koster mindre å sende en stang fra USA enn fra Trøndelag.. Det samme gjelder også små ting(LAV VEKT), og det er jo der man merker det.

 

er ikke det posten som bestemmer frakt?

 

Posten er jo også svindyr i Norge. 144 kroner for å sende letteste pakke om man ikke vil sende i brev. Med brev står man jo helt på bar bakke om posten roter bort pakken og kan heller ikke se om den er mottatt. Tilsvarende pakke fra USA koster en plass mellom $10-$15.

 

Men er jo mange som tar pakkegebyr på toppen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange butikker her til lands tar seg litt vel godt betalt ift sending av varer. Er litt rart når det koster mindre å sende en stang fra USA enn fra Trøndelag.. Det samme gjelder også små ting(LAV VEKT), og det er jo der man merker det.

 

er ikke det posten som bestemmer frakt?

 

Posten er jo også svindyr i Norge. 144 kroner for å sende letteste pakke om man ikke vil sende i brev. Med brev står man jo helt på bar bakke om posten roter bort pakken og kan heller ikke se om den er mottatt. Tilsvarende pakke fra USA koster en plass mellom $10-$15.

 

Men er jo mange som tar pakkegebyr på toppen da.

 

pakkegebyr ja... synd det for posten tar mer en nok fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ebay'er som har billig utstyr....man kan søke på dette forumet å finne tidligere tråd om akkuratt dette.

 

Selv har jeg kjøpt en del ifra www.tacklebargains.co.uk med gode erfaringer.  Som det står i navnet, billig er de også  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere ebay'er som har billig utstyr....man kan søke på dette forumet å finne tidligere tråd om akkuratt dette.

 

Selv har jeg kjøpt en del ifra www.tacklebargains.co.uk med gode erfaringer. Som det står i navnet, billig er de også 8)

 

sorry for avsporing.. er altfor lett ;) Støtter Wiggy på Tacklebargains. De er veldig bra på snører ihvertfall! Siden det er mange som er gladet i Airflo 40+ her inne så burde de kanskje ta en titt!

 

Vil legge til www.docsflybox.com (Liker ebaystore'n bedre) for bindeutstyr. Og om man skal kjøpe inn store ting; stang, vadere etc så er www.kingfisherflyshop.com. Gratis frakt for kjøp over 200USD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange butikker her til lands tar seg litt vel godt betalt ift sending av varer. Er litt rart når det koster mindre å sende en stang fra USA enn fra Trøndelag.. Det samme gjelder også små ting(LAV VEKT), og det er jo der man merker det.

 

er ikke det posten som bestemmer frakt?

 

Enkelte nettbutikker her til lands sender fraktfritt over et visst beløp, har også opplevd at det er mulig å forhandle seg fram til fraktfri sending, det er jo en viss konkurranse mellom nettbutikkene imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få kjøpt en dagger kajakk for 3100,- ny.

Dette må vel være rasende billig eller??

 

Hvor ? Det sier jeg faen ikke for de har bare en igjen ;D

 

Hvis det er en Dagger delta er det rasende billig ja :) Sikkert i rosa farge eller'no ;)

 

Uansett løp og kjøp.

Jeg tror kansje den er lyserød :D Men det driter jeg i ;D

Skal legge inn bilde av den etter at jeg har hentet den i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få kjøpt en dagger kajakk for 3100,- ny.

Dette må vel være rasende billig eller??

 

Hvor ? Det sier jeg faen ikke for de har bare en igjen ;D

 

Hvis det er en Dagger delta er det rasende billig ja :) Sikkert i rosa farge eller'no ;)

 

Uansett løp og kjøp.

Jeg tror kansje den er lyserød :D Men det driter jeg i ;D

Skal legge inn bilde av den etter at jeg har hentet den i morra :)

 

Hehe, er nok ikke noe gæli med den fargen :) Uansett kommer du garantert til å bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få kjøpt en dagger kajakk for 3100,- ny.

Dette må vel være rasende billig eller??

 

Hvor ? Det sier jeg faen ikke for de har bare en igjen ;D

 

Hvis det er en Dagger delta er det rasende billig ja :) Sikkert i rosa farge eller'no ;)

 

Uansett løp og kjøp.

 

Sikkert rosa  :) :). Du må få deg noen rosa vadere også da Ruffen, må jo ha noe som står i stil.... og som ingen vil stjele  ;D ;D

 

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få kjøpt en dagger kajakk for 3100,- ny.

Dette må vel være rasende billig eller??

 

Hvor ? Det sier jeg faen ikke for de har bare en igjen ;D

 

Hvis det er en Dagger delta er det rasende billig ja :) Sikkert i rosa farge eller'no ;)

 

Uansett løp og kjøp.

 

Sikkert rosa  :) :). Du må få deg noen rosa vadere også da Ruffen, må jo ha noe som står i stil.... og som ingen vil stjele  ;D ;D

 

bjorni

Jo men rosa er en farge jeg kler utrolig godt ;) Tror det har noe med mitt udsettvanelige gode utseende å gjøre

Det sa nemlig Jan Tomas til meg på sist kurs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...