Gå til innhold

Snøre til flue.nos restlagerstang 3/4#


kaptein floke

Anbefalte innlegg

Jeg falt for tilbudet til flue.no, og kjøpte restlagerstangen de hadde fått fingrene i. Har ennå ikke anskaffet snøre, eller prøvekastet stangen. Har vært merkelig mye vinter på vestlandet i det siste. Har noen andre kommet lengre i prosessen enn meg? Kanskje noen har funnet en perfekt combo? Er takknemlig for info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Min stange heter The Last Viking. Har aldri hørt om dette før. I følge flue.no er dette en stang som selges i Sverige for ca 4995,-. De hadde fått et tilbud om å oveta lageret fra et firma som antagelig kjente på finanskrisen. Jeg fikk forståelsen av av dette var en stang som skal være produsert på samme samlebånd som en del profilerte merker, men kom uten noen som helst logo. Ble derfor overrasket da stangen heter The Last Viking. Kanskje det er en black metal stang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Min stange heter The Last Viking. Har aldri hørt om dette før. I følge flue.no er dette en stang som selges i Sverige for ca 4995,-. De hadde fått et tilbud om å oveta lageret fra et firma som antagelig kjente på finanskrisen. Jeg fikk forståelsen av av dette var en stang som skal være produsert på samme samlebånd som en del profilerte merker, men kom uten noen som helst logo. Ble derfor overrasket da stangen heter The Last Viking. Kanskje det er en black metal stang?

 

Legg ut et bilde av den da.. Så kan man jo lett finne ut hvilke stenger i sverige til 4995,- som er identiske.. Men det er kanskje skummelt(for noen) å bevege seg inn på detta.. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt for tilbudet til flue.no, og kjøpte restlagerstangen de hadde fått fingrene i. Har ennå ikke anskaffet snøre, eller prøvekastet stangen. Har vært merkelig mye vinter på vestlandet i det siste. Har noen andre kommet lengre i prosessen enn meg? Kanskje noen har funnet en perfekt combo? Er takknemlig for info

 

Ja, vinteren har vært hård her borte, ihvertfall siste 3 uker :D

Ja, har funnet gode kombinasjoner i år også.

 

Men de stammer nok ikke fra noe restesalg :)

 

Du blir sikkert fornøyd med din Viking stang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

En # 3-4 er en stang som er beregnet for kortere kast, altså ikke den man bruker for å "pælme" hele lina.....forsøk med en klumplengde på ca. 10-12 meter, altså ikke longbelly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger ute en del info om denne mystiske stangen på dette nettstedet. For dem som lurte på bilder osv anbefaler jeg å sjekke under "Annonsørforum".

God kveld Stig. Takket være ditt innlegg, ble jeg sittende som et lite spørsmålstegn. Vinteren har vært like hard på Kleppestø, som i Florvåg

 

 

neimen Kaptein :), bor du så nærme....??

da må vi jo bare teste dette ut, snarest.

tror vi avtaler møte på kastebryggen i Florvåg, jeg, hos fiskesjappen.

Du skal få prøve korte klumper og lange klumper :D

Alltid gøy å prøve nye ting.

 

Gi megen lyd når det passer.

resultatet skal vi gjøre kjent på tråden her ;)

 

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg falt for tilbudet til flue.no, og kjøpte restlagerstangen de hadde fått fingrene i. Har ennå ikke anskaffet snøre, eller prøvekastet stangen. Har vært merkelig mye vinter på vestlandet i det siste. Har noen andre kommet lengre i prosessen enn meg? Kanskje noen har funnet en perfekt combo? Er takknemlig for info

 

Ja, vinteren har vært hård her borte, ihvertfall siste 3 uker :D

Ja, har funnet gode kombinasjoner i år også.

 

Men de stammer nok ikke fra noe restesalg :)

 

Du blir sikkert fornøyd med din Viking stang :)

Hehe. Artig kommentar Stig siden du ikke vet hvor denne kommer fra. Skal ikke anta hvorfor du sier det. Du tror den kommer fra Kina og det kan du bare tro. Dont believe the hype! Men... den kommer fra en fabrikk som hadde en kunde i Sverige som ikke lenger hadde mulighet til å kjøpe stanga. Navnet last viking er et "fabrikk/demonavn" som er der kun for å vise logokvalitet o.l. Altså et fantasinavn. Det er derfor ingen vits å google på dette navnet. Kanskje de syntes det var et artig navn siden den skulle sendes til Norge. Jeg ville uansett ha den uten logo, men slik ble det altså. Uansett så har har vi fått mye bra respons på stanga og du skal ikke se bort fra at den kommer med Lamar logo neste gang Stig. Prøv den! Nå er den forresten utsolgt. Men det kommer flere snart. Også i andre klasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt for tilbudet til flue.no, og kjøpte restlagerstangen de hadde fått fingrene i. Har ennå ikke anskaffet snøre, eller prøvekastet stangen. Har vært merkelig mye vinter på vestlandet i det siste. Har noen andre kommet lengre i prosessen enn meg? Kanskje noen har funnet en perfekt combo? Er takknemlig for info

 

Ja, vinteren har vært hård her borte, ihvertfall siste 3 uker :D

Ja, har funnet gode kombinasjoner i år også.

 

Men de stammer nok ikke fra noe restesalg :)

 

Du blir sikkert fornøyd med din Viking stang :)

Hehe. Artig kommentar Stig siden du ikke vet hvor denne kommer fra. Skal ikke anta hvorfor du sier det. Du tror den kommer fra Kina og det kan du bare tro. Dont believe the hype! Men... den kommer fra en fabrikk som hadde en kunde i Sverige som ikke lenger hadde mulighet til å kjøpe stanga. Navnet last viking er et "fabrikk/demonavn" som er der kun for å vise logokvalitet o.l. Altså et fantasinavn. Det er derfor ingen vits å google på dette navnet. Kanskje de syntes det var et artig navn siden den skulle sendes til Norge. Jeg ville uansett ha den uten logo, men slik ble det altså. Uansett så har har vi fått mye bra respons på stanga og du skal ikke se bort fra at den kommer med Lamar logo neste gang Stig. Prøv den! Nå er den forresten utsolgt. Men det kommer flere snart. Også i andre klasser.

 

Hei du.

jeg er på ingen måte kritisk til stangen, sier også jeg gleder meg til å prøve...uansett hvor den kommer fra.

masse gode ting produseres jo nært sagt over hele verden om dagen, så ingen tvil om at tingene funker :)

 

jeg bare svarte at jeg hadde kommet lengre i mine tilpasninger for sesongen, og at det ikke var fra restesalg...hvilket det heller ikke er. Altså var jeg oppriktig, uten å mene noe om nioe som helst.

Jeg gleder meg til Viking stangen, som alt annet nytt bekjennskap for meg. Alltid artig med nye erfaringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta oss en runde på bryggen til Aktiv, Stig. Rekker det neppe denne uken, men neste uke skal jeg prøve å ha litt vinterferien. Hvilket snøre bruker hr. Brekke? Du har jo prøvd stangen. Jeg ønsker å kunne kaste med millimeter presisjon på lengder oppmot 20 meter, mens jeg selv står omringet av buskas.

Jeg ønsker og å vinne i lotto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg har brukt et egetimportert snøre som du sikkert vil få se til salgs snart. Meget lettkastet og presist snøre. Ellers så har jeg brukt SS 3/4 WFF. Har også prøvd et Rio Gold #3 og alle har funket fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...