Gå til innhold

jungle cock


Random

Anbefalte innlegg

 

Har du prøvd ekte j. c. ? Er de holdbare? Nei det er de ikke!

 

 

Bruker du god kvalitet jungel cock og binder de inn skikkelig så kan du omtrent gjennbruke jungelcocken når resten av flua er oppspist. Men er det mye splitt i jungelcocken så blir de fort ødelagt.

 

Enig med Snorre. Bruker ekte ellers binder jeg heller uten. Men det er selvsagt helt opptil hver enkelt hva man vil bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du prøvd ekte j. c. ? Er de holdbare? Nei det er de ikke!

 

 

Bruker du god kvalitet jungel cock og binder de inn skikkelig så kan du omtrent gjennbruke jungelcocken når resten av flua er oppspist. Men er det mye splitt i jungelcocken så blir de fort ødelagt.

 

Enig med Snorre. Bruker ekte ellers binder jeg heller uten. Men det er selvsagt helt opptil hver enkelt hva man vil bruke.

 

du må bruke ekte :D kan ikke putte noe substitute på de fine kreasjonene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du prøvd ekte j. c. ? Er de holdbare? Nei det er de ikke!

 

 

Bruker du god kvalitet jungel cock og binder de inn skikkelig så kan du omtrent gjennbruke jungelcocken når resten av flua er oppspist. Men er det mye splitt i jungelcocken så blir de fort ødelagt.

 

Enig med Snorre. Bruker ekte ellers binder jeg heller uten. Men det er selvsagt helt opptil hver enkelt hva man vil bruke.

Og hvordan binder du inn en jungel cock skikkelig så den ikke blir ødelakt ??? ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...