Gå til innhold

Ren Renaelv 2009


Gjest Kenneth Sneis

Anbefalte innlegg

Gjest Kenneth Sneis

Ren Renaelv 2009

 

Plukk med søppel du finner langs elva i 2009 sesongen og kast i egnet søppeldunk/kontainer.

Ta bilde av dritten og legg ut i tråden.

Det kåres en vinner etter endt sesong.

 

Regler:

 

1) Ta bilder av søppelet der og slik du finner det.

2) Skriv hvor dette er, og oppgi dato. (Hengebrua, Rødsbakken osv)

3) Ta bildet av søppelkassen/søppelkontaineren du legger søppelet i.

4) Alle deltakere må bruke denne tråden (http://www.renaelva.net/forum/index.php?topic=1867.15) til å legge ut bilder og tekst.

 

Det er selvfølgelig lov å rydde etter seg selv og andre selv om du ikke har kamera med.

Bare å skrive noen ord om det i tråden.

(kriteriet med bilder er bare for lettere å kåre en vinner)

 

Det blir premier til de tre beste deltakerne, kåret av moderatorene til Renaelvas Venner. Lykke til!

 

1. premie: Årskort for 2010 + Streamstix Competitionstix 9'6 #4

2. premie: Årskort for 2010 + 15 tørrfluer av Henning Sæbø

3. premie: Årskort for 2010

 

Elvelaget sponser 3 stk årskort

Flyfishing&Adventure sponser med en Streamstix Competitionstix 9'6 #4

Henning Sæbø lager 15 tørrfluer

 

Det jobbes med å skaffe flere premier    :)

 

 

 

 

Hele tråden på RV; http://www.renaelva.net/forum/index.php?topic=1867.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otroligt bra!!!!! När jag besökte denna fina elv 2008, Fanns det massor med "Söppel" heter det det på norska? efter elva, Speciellt vid hengbrua...

 

Engångs grillar är ett fördärv!!!! Vet inte hur många vi plockade med oss under våra 4 dagar...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Kjempetiltak, Kenneth :D

 

Dette er miljøvern i praksis.

Vi får håpe det blir en kort tråd på RV med få bilder og at vinneren har minimalt med bildemateriale å vise frem :)

 

Terje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man nødt til å opprette en bruker på renaelva.net for å poste disse bildene?

 

For å delta i kampen om en premie --> Ja

For å rydde opp etter seg selv og andre --> Nei

 

Bryr er inte om premien, Plocka skräp (Söppel). Det är ju F*n att man hittar så mycket skit efter våra / Era Vassdrag.. Och ingen skilnad är på så kallade Flugfiske zone....! Skäms! på oss  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som en selvfølge å rydde etter meg og andre der jeg ferdes. God samvittighet er premie nok for min del :)

 

For det første er ikke alle så flinke som deg, dessverre. Og for det andre ferdes ikke du alle steder der sportsfiskere legger igjen dritt etter seg. Trist det, for da hadde det vel vært strøkent langs vann og elver?

 

Dette er da et flott tiltak, er det ikke? :)

 

Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som en selvfølge å rydde etter meg og andre der jeg ferdes. God samvittighet er premie nok for min del :)

 

For det første er ikke alle så flinke som deg, dessverre. Og for det andre ferdes ikke du alle steder der sportsfiskere legger igjen dritt etter seg. Trist det, for da hadde det vel vært strøkent langs vann og elver?

 

Dette er da et flott tiltak, er det ikke? :)

 

Hans

Synes det er et kjempeflott tiltak, for Renaelva :)

Tror det er fler enn du tror innenfor fluefiskemiljøet som deler mitt syn på søppel rundt vassdrag, og som ikke trenger å vise det frem i form av et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved misstake om rotpeiser så kan man vel fotografere svina......

Isåfall håper jeg det foreligger mer enn mistanke om forsøpling før man evt legger ut bilder av vedkomne på nett  :o

Ser man derimot folk som strør rundt seg med søppel, er både bilde og verbal slakt velkomment . . .

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved misstake om rotpeiser så kan man vel fotografere svina......

Isåfall håper jeg det foreligger mer enn mistanke om forsøpling før man evt legger ut bilder av vedkomne på nett  :o

Ser man derimot folk som strør rundt seg med søppel, er både bilde og verbal slakt velkomment . . .

 

Lars

 

Ja, for personuthenging med bilder på internett har jo alltid vært nøkkelen til løse konflikter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...