Gå til innhold

Flyteringtreffet på Hadeland 2009


Morten M

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Noen som har tatt GJEDDE fra flytering? Da veit du om mine to favorittvatn Ola ;D Litt haisommerstemning med noe flashy på stålfortom i sivkanten i en av vulkanvatna med 23 kilosgjedde som rekord... Hoho  ;D Husk susp!

Joda Odd, jeg hvet om barndomsvanna dine. Og Gjeddene er der fortsatt, men jeg er generelt skeptisk til gjeddefiske og iallefall med flytering. (Litt off topic sorry Morten.) Men jeg kommer på flyteringstreffet :) Det er en fin start på sesongen, og ikke minst koselig og treffe gutter fra FFS.

 

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Isen gikk den 30. april.

 

I dag kunne jeg fotografere det første vaket :-)

 

Håper på å kunne presentere noen fisker også. Det var en grunneier ute i går å fikk 9 pene fisker.. .Det høres bra ut:-)

 

MM

 

Kommer mer info i morgen! 

post-554-13949864339441_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det:-)

 

Skal testefiske en gang til - muligens. Før jeg reiser til Bosnia og Koratizia på fredag. Da kommer jeg at den 17. mai. Så da svarer jeg dere ikke før da. Men muligens jeg legger ut noe mer info før jeg drar!

 

Morten M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Info til Flyteringtreffet 2009 - Hadeland.

 

PS! DEt vaker bra:-)

 

Oppmøte Grindvoll klokken 10 00 på Lunner.

Noen kommer på Fredag!

 

Vi løser fiskekort der oppe  som er inkludert. Deretter begynner vi å fiske:)  Jeg ønsker at vi alle tar med kamra. Slik at vi kan få kåret det beste flyteringfiskebilde 2009. Det blir lagt ut på nett. Som minne for 2009.

 

Dere må tra med drikke og grillmat og flytering. Hvis det er noen som ikke har så si i fra. Jeg har en par ekstra!

 

Det koster 595 for nye og 495 for de som var med før.

 

Overnatting i telt -

 

Det er er meldt pent vær og det klekker mye mygg :) Så en kanofisk i går.. Håper noen tar den. Da blir det ny rekk på treffet.

 

Det er viktig at du har med dere både flyteline og synkeline. Fordi røya er dypt og ørreten vaker.

 

Fluer er myggpupper - noen små brune døgnfluer. Og hvis du skal fiske med synk. Ta med sorte wolly buggere og fiskeimitasjoner – det blir også mulig å kjøpe fluer.

 

Godt hummør er obligatorisk :)

 

Morten Minde

 

Er på Tlf: 92887830

 

DEt er bare å møte opp :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...