Gå til innhold

Woolly Terje


Anbefalte innlegg

Jeg var på villmarksmessa på lørdag, og der traff jeg Terje. Vi hadde avtalt at han skulle ta med litt av det fine garnet som han hadde lagt ut noen bilder av i en annen tråd. Jeg fikk litt av dette flotte garnet han, og det så veldig fint ut til å bruke i børstemarkimitasjoner! Så nå har jeg lagd noen børstiser med det, og navet er dedikert til tørrfluepuristen Terje ;D

[attachimg=1]

Den ene er med splittet garn og den andre er med gulltråden fremdeles i.

post-3144-13949863802514_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

En tørrfluepurist som har fått oppkalt en Børstemark imitasjon etter seg, det må høre til sjeldenhetene :D :D

 

Bra jobba Snorre, hyggelig å se at du kunne bruke garnet til noe :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

De så giftige ut Snorre :) Klarer du å få til en metode så kroken er i enden så får du mer fisk, har hatt mye lugg på fluer med kroken så langt oppe. Men har da fått på det også, ser skikkelig fint ut det materialet.

 

her er en metode for å få kroken i enden:

http://shop.nfisk.no/index.php?main_page=news_manager&pages_id=14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Den flua der er jeg sikker på at Terje selv har bundet - og så bruker han den i de

sene nattetimer når storørreten i Rena skal lures  ;D Mark my words  ;D

 

You wish :D :D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

De så giftige ut Snorre :) Klarer du å få til en metode så kroken er i enden så får du mer fisk, har hatt mye lugg på fluer med kroken så langt oppe. Men har da fått på det også, ser skikkelig fint ut det materialet.

Får til å lage slike ja, de der lagde jeg uten bindestikke eller trådholder, rett og slett bare med de materialene jeg hadde kjøpt på messa :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...