Gå til innhold

Cayo Largo, Cuba - Mars 2009


Flemming

Anbefalte innlegg

Det verste er at en hvem som helst kan få permit, det er bare å rigge opp en levende krabbe med krok i, så er det i boks. Sies det. 

 

Nåja den påstanden er jeg villig til å diskutere og krangle på til blodet flyter..  ;D

Nå ja..

nice_permit_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder Flemming! Jeg lengter definitivt tilbake til Cuba,kanskje ikke akkurat nå når døgnfluene klekker men til vinteren........!

Det var synd med Grand Slam'n men du var veldig close!

Vi bomma på Tarpon men fikk de 2 andre. Missa 2 stk men du skal vel ha 6-10 forsøk før den sitter har jeg skjønt så da er det bare å prøve på nytt.

Tropisk fiske er bare fantastisk 8)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe,

 

flott sted ikke sant? Da jeg var der i 2003 bodde vi borte på et av hotellene, som var oversvømt av italienere som faktisk ikke var spesielt festlige å ha med å gjøre.

 

Men nå har de fått lodge, og det er sikkert mye bedre. Nede ved båthavna regner jeg med?

 

Ellers kan jeg jo bare samtykke i at når du stikker nesa inn i Cayo Largo, og ser hundre avskygninger av tyrkisblått vann fra fjæra og utover til en kanal hvor det blir så møkrt som korset i det norske flagget, så er ikke livet så hakkandes gærnt å leve.

 

Jeg tror vi var der i mai, og da var det stor tarpon der. Jeg kroket en ca. fem meter fra båten. Den kom rett opp som en rakett og hang i luften foran meg. Så et digert plask som la hele sandwichen min i bløt, førti meter med ekspressfart avgårde, og sa var'n vekk.

 

Cayo Largo, si, si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder Flemming! Jeg lengter definitivt tilbake til Cuba,kanskje ikke akkurat nå når døgnfluene klekker men til vinteren........

 

Tenk om disse hadde tatt en liten døgnflue..... ;D

 

 

[attach=1]

 

 

 

 

Ja ikke sant,for ikke å snakke om kjempesilda :o;D

 

Akkurat nå greier vi å konse om andre ting for nå starter Leptoballet ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...