Gå til innhold

"Hot Yuk Bug"


Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Etter noen tips fra ekspertpanelet har jeg bundet en "hot spot"-variant av Yuk Bug.

Denne må da være drepende effektiv!!!

 

Skal legge ut mønster etter konfirmasjonsrushet....

 

"Hot Yuk Bug"

 

[attachimg=1]

 

Flott flue. Håper du får mange penger til komfen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen tips fra ekspertpanelet har jeg bundet en "hot spot"-variant av Yuk Bug.

Denne må da være drepende effektiv!!!

 

Skal legge ut mønster etter konfirmasjonsrushet....

 

"Hot Yuk Bug"

 

[attachimg=1]

 

Flott flue. Håper du får mange penger til komfen din :D

 

Er nok ikke jeg som skal konfirmeres  :) Er ikke mange årene før dattera mi skal stå der fremme....

Jeg synes dette er mest tull, og derfor et tiltak å delta i...

Men konfirmanten skal få en flott finnkniv med navn på skaft og slire. Turutstyr er sunne gaver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke sånne "legs" da lars? 

 

spettetde fjær/hackel ser jeg for meg att gir ennå mere intrykk av noe levende...så på gummibein vil det vel også ha samme effekten :)

 

Men uansett er den nok en killer den der ja:)

 

Har "tarantula-legs" i bøtter å spann, men disse blir litt for stive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silicon-bein... De er passe myke, men synes ikke de passer på denne type fluer.

Tar seg meget godt ut på saltvannsfluer, hjortehårstreamere og poppere etc...

Sikkert litt sær jeg, men det er min mening!

 

Nei mye av derfor jeg spør er att jeg har tenkt og gjøre innkjøp av sånne bein ...så vet jeg du har peil på sånt  :)

 

var på taimen jeg fant de der....mange slag av de gummi og silikonbeina..masse farger og med glitter var det noen med og...

 

synes de der mere levende ut enn de ensfarga typene man kan få tak i og :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mellomsten konfirmert i dag. Mye som skulle ordnes. Det er nå litt ok da å samle familie til noe positivt synes jeg da. Det har fort for å bli bare begravelser, når den eldre garde begynner å dra på åra. Og de eldre er takknemlige for litt kontakt med de yngre. Det blir litt fort for stor avstand mellom generasjonene i dag.

 

Nå har jeg endelig tid til litt fisking og fluebinding fremover. Hot Yuk Bug'en din ser spennende ut Lars. Du bidrar i det hele tatt veldig mye om dagen. Hvilken diett går du på?  ;D ;D ;D

Uansett veldig takknemlig for det du legger ut. "Du virkar som ein likandes kar, sjølv om eg aller heve trefft deg".

 

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...