Rosinkongen Posted June 10, 2009 Author Report Posted June 10, 2009 hoeres bra ut det, Vetle naa blir d gjerne littnmange folk, men tror jeg fremdeles satser to forskjellige fluer. Ps skriver fra ipoden, saa jeg haaper dere kan tilgi skrivefeilene mine Da kommer du med 16 fluer og jeg og... Og ja vi- værtfall æ kan "tilgi din skrivefæil
Rosinkongen Posted June 10, 2009 Author Report Posted June 10, 2009 Du binder 8 like fluer. Deretter sender du en flue til hver person som har meldt seg på ringen.. PS: Jeg sender ut adresser når alle plassene er fylt.. Kommer jo ann på om du er med.. 7 fluer, binder ikke til seg sjøl vettu Men du, vi sender med et frimerke, alt annet blir bare tullball Wooooops, tenkte ikke på det.
Rosinkongen Posted June 10, 2009 Author Report Posted June 10, 2009 Den der loop-caddisen... Ser den ca slik ut? http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=11280.msg143976#msg143976 Den flua der likte jeg! Sykt kul flue!
Rosinkongen Posted June 10, 2009 Author Report Posted June 10, 2009 Bonusflue følger alltid med Jeg har bundet 6 myggklekkere nå Skulle ikke du binde noen vårflueklekkere? Eller har jeg skrevet feil da?
Magnus Bakken Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Det må da være noen flere her som vil være med i tørrflue/klekkerringen
Magnus Bakken Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 vi andre fisker Men man kan vel ikke fiske uten fluer
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Bonusflue følger alltid med Jeg har bundet 6 myggklekkere nå Skulle ikke du binde noen vårflueklekkere? Eller har jeg skrevet feil da? Jeg som surra litt Binder myggklekkere og ett-eller-annet annet. Blir litt dumt om jeg også binder maur når Bjørni også gjør det
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 vi andre fisker Men man kan vel ikke fiske uten fluer Kanskje noen har brukt tia litt effektivt i vinter
Lasse18 Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 er ikke med i en fluering fordi jeg trenger fluer, men jeg syns det er morro og få inspirasjon, nye impulser og se åssen andre binder div fluer osv..
Guest staffan@epost.no Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 dere skal ikke ha tid til å binde fler nå gutter.....dere skal ut å fiske!
Magnus Bakken Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Jeg skreiv det for å få med folk Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten ;D Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake??
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 er ikke med i en fluering fordi jeg trenger fluer, men jeg syns det er morro og få inspirasjon, nye impulser og se åssen andre binder div fluer osv.. Det er vel det som er poenget med hele greiene
Lasse18 Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 dere skal ikke ha tid til å binde fler nå gutter.....dere skal ut å fiske! det er nå jeg begynner med fluer til meg selv
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Jeg skreiv det for å få med folk Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten ;D Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake?? Det har allerede blitt bestemt at det er sånn det skal bli gjort Vi tar å gjør det på denne måten her: Send en oppskrift og alle de 8 fluene dine til meg (husk å legge et extra frimerke i konvolutten). Jeg fordeler dem deretter og sender 5-6 (kommer ann på hvor mange vi blir)forskjellige fluer til de som har meldt seg på..
Rosinkongen Posted June 11, 2009 Author Report Posted June 11, 2009 Jeg skreiv det for å få med folk Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten ;D Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake?? Jeg mottar fluene fra dere. Jeg legger en av hver flue oppi hver av konvoluttene og setter frimerket på. Og sender det ut igjen.
Magnus Bakken Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Jeg skreiv det for å få med folk Har aldri vært med i en fluering før, så det blir spennende å se hva som kommer i posten ;D Men Fettf!nna. Gjør vi det slik da: Alle sender fluene sine til deg, pluss ett frimerke så det ikke koster deg noe å sende tilbake?? Jeg mottar fluene fra dere. Jeg legger en av hver flue oppi hver av konvoluttene og setter frimerket på. Og sender det ut igjen. Da sier vi det [move] ;D ;D ;D[/move]
Rosinkongen Posted June 11, 2009 Author Report Posted June 11, 2009 Tror jeg kun binder foamblilla mi.. har ikke så mye tid til binding
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Når sånn ca tenker du at vi bør sende til deg, Vetle? Hadde vært greit å få de før sommerferien
Magnus Bakken Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Hadde vært fint å fått før rena treffet . Men det er ikke så lenge til, så det er vell lite sannsynlig Tror jeg sender fluene mine på kommende fredag. Senest Lørdag
snorre Leret pettersen Posted June 11, 2009 Report Posted June 11, 2009 Om jeg skipper flue nr. 2 kan jeg godt sende til helga
Rosinkongen Posted June 11, 2009 Author Report Posted June 11, 2009 Vi må først se om det passer for alle som har meldt seg på..
Rosinkongen Posted June 11, 2009 Author Report Posted June 11, 2009 Passer det å sende de til helga bjorni, petter og lasse18 ?
Recommended Posts