Ruffen Posted June 26, 2009 Report Posted June 26, 2009 Jeg så Vetle hadde hengt opp plakat med billige "billige tørrfluer til salgs"
Rosinkongen Posted June 26, 2009 Author Report Posted June 26, 2009 Jeg så Vetle hadde hengt opp plakat med billige "billige tørrfluer til salgs" Du kan tulle du ruffen
Rosinkongen Posted July 5, 2009 Author Report Posted July 5, 2009 Sender i morra.. Har hatt så mye annet å gjøre den siste tida.. :-\Beklager forsinkelsen :-\
Guest PG Posted July 7, 2009 Report Posted July 7, 2009 Fine fluer gutter! Nå er det bare å komme seg ut
snorre Leret pettersen Posted July 7, 2009 Report Posted July 7, 2009 Flotte fluer ass! Angåennde mine myggklekkere er det nok smart å imprignere de veldig godt, siden de ble bundet med aero dry wing i stedet for hvitt polygarn
Magnus Bakken Posted July 19, 2009 Report Posted July 19, 2009 Flotte fluer ass! Angåennde mine myggklekkere er det nok smart å imprignere de veldig godt, siden de ble bundet med aero dry wing i stedet for hvitt polygarn [/quote Er ikke aero dry wing et godt flytemateriale, i og med at det er luft inni fibrene??!
André_Brµn Posted July 19, 2009 Report Posted July 19, 2009 Aero Dry Wing er et meget bra materiale. Alle disse fluene på bildet er bundet med det. Perfekt stivhet for #12-18 tørrfluer. Jeg gav fiskekompis Ola noen Microduns før Renafisket, og eneste kommentaren hans var at; "den flyter noe inn i helvete bra" eller noe sånn.
André_Brµn Posted July 19, 2009 Report Posted July 19, 2009 Er vel Guideline som fører dette. Det er vel Rune som har ansvaret for at slike praksiske gode materialer blir tatt inn til landet
omland Posted July 20, 2009 Report Posted July 20, 2009 http://shop.nfisk.no/index.php?main_page=product_info&products_id=855 Finnes her
snorre Leret pettersen Posted July 20, 2009 Report Posted July 20, 2009 Flotte fluer ass! Angåennde mine myggklekkere er det nok smart å imprignere de veldig godt, siden de ble bundet med aero dry wing i stedet for hvitt polygarn Er ikke aero dry wing et godt flytemateriale, i og med at det er luft inni fibrene??! Ikke bra nok til at klekkerene fløt uten imprignering hvertfall. en tur i risteboksen er sikkert nok
Guest staffan@epost.no Posted July 20, 2009 Report Posted July 20, 2009 Risteboks på klekkere Snorre.......da vil hele flua fp flyteegenskaper da jo.....No---no----no!
Guest staffan@epost.no Posted July 20, 2009 Report Posted July 20, 2009 riktig Lasse.....takk for sist forresten :)
snorre Leret pettersen Posted July 22, 2009 Report Posted July 22, 2009 Risteboks på klekkere Snorre.......da vil hele flua fp flyteegenskaper da jo.....No---no----no! Kroppen er lagd av påfuglherl, så pulveret fester seg ikke til kroppen... Hadde aldri funnet på å gjøre det samme med en klekker med dubbingkropp!
Recommended Posts