Gå til innhold

Streamstix!!!!


Drammensfiskern

Anbefalte innlegg

Fy faen, så SYKT bra service Streamstix har!

 

Jeg synes at dette fortjener en egen post, for bra service er noe vi alle setter pris på!

 

Sak1: Tidligere i år hadde jeg et brudd i min SØ-stang eller den knakk tvert midt på! Jeg gikk da ned til noroco i Drammen, Roar som jobber/eier der ringte til stremstix og forklarte at dette så ut som produksjonsfeil, det hele endte med at jeg fikk en ny stang på stedet!

 

Sak 2: Jeg hadde bristet min Harvest Travler  :'(  :'( så jeg gikk ned på noroco og lurte på hvor mye det ville koste å reparere. Roar ringte til streamstix og forklarte problemet og for å sjekke om de hadde reserve deler. Streamstix svarte: GIKK HAN EN NY STANG! Så jeg gikk da ut blid som FAEN med en ny Harvest Travler under armen! 

 

Det å handle av en lokalforhanlder med SERVICE betyr mye mere enn pris for min del, jeg betaler med glede noen hundrelapper ekstra enn å bestille på nett! Denne servicen har en mye større verdi for meg.

 

Så til slutt: TAKK STREAMSTIX! IM HAPPY!

 

DF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

God service er alfa og omega i dagens marked spør du meg, har en butikk crappy service, vil den bukke under før eller senere. Men all honnør til SS, dette er et eksempel å følge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bedre service å produsere stenger som ikke knekker?

 

Haha, uhell kan vel skje alle. Produksjonfeil skjer hos alle produsenter. Er det ikke da nydelig å vite at servicen er på topp når uhellet først er ute?

 

DF

 

Fisker man nok/for mye ( :rolleyes:) knekker man før eller siden en stang. Gammel eller ny. Har byttet to stenger i løpet av de siste tre sesongene, begge med åpenbare produksjonsfeil som viste seg etter en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å kunne ha et godt kundeforhold til den lokale butikken, samt at leverandørene yter knall service.

Har faktisk ikke opplevd noe annet med noen av mine lokale forhandlere :)

 

Har også knekt noen stenger, men kun én med produksjonsfeil.

1985:   Kunnan Graphite 9' #6 --- Selvgjort (ekstrem kraftbruk), kjøpte ny

1986:   Silstar 9' #6/7 --- Brudd på første tur, prod.feil. Fikk ny stang umiddelbart

1987:   Walton 9' #6 --- Snublet i skolissene. Stanga fikk 3 nye deler. Kjøpte ny stang, men fikk et flott tibud..

1993:   G. Loomis IMX 10' #6 --- Tuppen knakk etter et ublidt møte med en kulehodenymfe.. Ny stang på dagen (Aktiv Fritid)

2005:   Guideline LPXe 906-4 --- Brudd i hannholk under kjøring av kilos-makrell. Slitasje ... Ny stang umiddelb. (Nordic outdoor).

 

Eller har jeg vel tatt godt vare på det meste :)

Har senere jobbet i spesialforretning , og selv solgt masse stenger.

I de fleste tilfeller det er snakk om prod.feil inntreffer skaden på den første turen.... De fleste leverandørene er veldig ryddige og enkle å forholde seg til. Kun ett unntak, og det var en dansk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...