Gå til innhold

Polariod briller, igjen.


Jan_Haukaas

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Stig; disse er ikke fotokromatiske ? ( gjør ikke noe men må vite  ;)  )

 

 

Jan

 

Jeg tor ikke dette er noe jallagreier......du nevnte polaroid.......det var polaroid som laget polerisasjonsfilter første gang.....dette står vel fpr god kvalitet den dag idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staffan; kikka på noen slike i brillebutikken. Fikk intrykket av at dette var skikkelig jallagreier, omtrent slike man får på gata under Moldejazz  ;D

 

Men har tatt feil før jeg da. . .  :)

 

 

Jan

Jeg tror jeg har slike. Greie de. Tåler kansje litt lite? Jeg klarer ikke å ta vare på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Igjen vil jeg anbefale Bolle, meget bra briller som er polariserte og du har flere valg av farge på linsene. Får et par på tilbud til 6-700kr, nypris rundt 1500kr. Kjøpte med modulator polarized brown linse, ser hver stein i elva når du vader. Virkelig gode briller :)

 

sunglassesgiant_2059_466790562

sunglassesgiant_2059_465899752

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Igjen vil jeg anbefale Bolle, meget bra briller som er polariserte og du har flere valg av farge på linsene. Får et par på tilbud til 6-700kr, nypris rundt 1500kr. Kjøpte med modulator polarized brown linse, ser hver stein i elva når du vader. Virkelig gode briller :)

 

sunglassesgiant_2059_466790562

sunglassesgiant_2059_465899752

 

 

 

Er disse fotokromatiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips!

Ble en del flere modeller å vurdere . .  ;)

 

Valget havnet tilslutt på Guideline sine Alta briller. Nå er det bare testing som gjenstår. De passet iallefall hodet mitt  ;)

 

 

Jan

 

Så nå på www.guidelineflyfish.com at " brillene passer best for de med kitt smalere ansikt ". . . ha ha ha ha  ;D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...