Gå til innhold

3,7 Kg i bærumsmarka!!!


Anbefalte innlegg

Må bare føye meg inn i rekken av gratulanter!! Også ei jente da gitt ;) Det skal du ikke kimse med, kan bli mange utras som du sier, så juster bremsen riktig fra dag 1  :rolleyes:

Husk at det er bare de beste elskerne som blir far til jenter Andre. Jeg har selv lest det en gang i Se og Hør, i et intervju med Jørn Hoel. Som en liten kurositet kan jeg nevne at jeg er far til 3 døtre selv  ;) ;)

 

Per M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle hyggelige tilbakemeldingene!

 

For å oppklare bare en liten mulig misforståelse.

 

"ørreten" det er snakk om er altså Felicia.

 

- Bærumsmarka = Bærum Sykehus

- Hyggelig stemning langs bredden = hyggelige leger i opperasjonsstuen

- Utras = rier

- head&tail vak = keisersnittet

 

Det finnes med andre ord ikke noen kjempeørret fra marka for de som venter på bildene ;D

 

Og til de som lurer på om min fru har en søster så kan jeg med glede si et høyt og tydelig JA!

 

Hun er like snill, søt og forståelsesfull som min fru. Selvfølgelig godt gift.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i dag perset etter alle kunstens regler!

 

Hunfisken ble tatt under en teppeklekking av Aurevilli et sted i bærum. Fisken har jeg forsøkt å bli kjent med en lengre stund, men tiden har aldri vært riktig før idag. Alt stemte virkelig!

Vindstille, sol, bare spesiellt kunnskapsrike mennesker og en fantastisk stemning langs bredden.

 

Fisken vaket steady allerede første gang i går kveld, men ble ikke kroket før 10:32 i dag!  Etter flere tripefrie flyt og mye nerver satt fisken endelig. Nydelig head&tail vak.. Jeg talte 1001-1002-1003 og løftet kjeppen. Bang! En liten Aureville dun #15 var alt som skulle til!

Det første utraset var hardt, smertefullt og fullt av skrål! Det siste utraset har enda ikke skjedd.... Jeg antar det vil vare i ca 18 år til!

 

Fisken ble landet, veid, fotografert, vasket, fotografert, kledd på, fotografert og lullet godt inn i armene på en svært stolt fisker!

 

Vekten stoppet på 3720g og var ca 50cm lang. Min livs K-faktor!!!

 

Jeg har altså blitt far til en liten datter i dag! En utrolig opplevelse som overgår min aller største ørret også!

 

Felicia er som snytt ut av nesen på moren sin! Storebror og jeg er kjempestolte!

 

Ha en fortsatt flott fiskesesong!

 

 

For en syyyyk k-faktor den der må ha!!!! :o :o :o :o :o :o :o :o :o  :P    Gratulerer så mye!!!! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...