Gå til innhold

Østfold - lett sted for podens første på flue?


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet om vann i Østfold som det vil være relativt enkelt for 10-åringen i huset å få sin første på fluestanga si? Størrelse har lite eller ingenting å si. Tror han trenger en fisk på den for å gidde å øve mere nå :) Er jo så artig å bare slenge på en mark og springe rundt i skogen og oie til fisken biter ;D

 

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

[attachimg=1]

 

det var jo bare å spørre i vei.....skikkelig trivelig......du får et bilde og kan gjette på hvor jeg har vært......!!

post-0-13949866299713_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har fine minner derfra. Rundt moloen der fanget vi masse steinbit før i tiden som vi solgte til den lokale butikken for 16 kroner kiloen. Har fisket "mye" torsk rundt broen der. Faren til en kompis bygde en båt som ble satt ut rett ved siden av den du ser og den sank visst med en gang. Da jeg var rundt 12 år danset jeg og noen kompiser naken på den lille øya du ser, mens bilene kjørte forbi  8) Kong Olav klappet meg på hodet da broen ble åpnet.

 

Så jeg kjenner meg igjen, ja ;) Hvis du i forhold til kameraet snur deg 180 grader og går 5-6-700 meter (sånn ca), så kommer du til huset jeg vokste opp i  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ville dratt til et vann med mort, den tar flua enkelt......takk for sist forresten

 

mort ja...men den er ikke den letteste og få til og sitte da...ikke på tørt iallefall...akkurat som det er med siken!(min erfaring)

finn ett sted der det er mye småharr...lettlurt og hiver seg over det som er...hvis det finnes harr i de traktene der...og småharr ;)

 

ett tips for de som vil ha med poden på tur og er i området...ta han med til g.lågen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...