Gå til innhold

Kvarven-flua


Ruffen

Anbefalte innlegg

Denne funker vist som bare rakkeren om dagen. Diskusjonen har pågått lenge om det er viktig å splitte haletrådene, men de som er eksperter på området har konkludert med at det ikke er nødvendig. Så derfor lot jeg være på denne. Denne flua så dagens lys ved Kvarven, derfor navnet.

Husk å imprignere den godt da den ligger litt tungt i filmen. Et par med gode vernehansker er heller ikke dumt når du binder den.

[attachimg=1]

post-2611-1394986709528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slik redskap holder det å fiske tørt, alle skjønner jo det nå  :o :o :o  ;D ;D.

 

Men, Ruffen, hvorfor er stikka di så rusten? Må du sitte ute i all slags vær hvis du skal binde og røyke samtidig? Eller er forklaringen at du blir så ivrig av og til at det sikles litt?? Hva ser du på når du binder fluer? Kan det være at fluebinding er så vanskelig at du blir ekstra svett i pannen? Ble bare litt nyskjerrig...

 

 

;D ;D ;D

bjorni

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slik redskap holder det å fiske tørt, alle skjønner jo det nå  :o :o :o  ;D ;D.

 

Men, Ruffen, hvorfor er stikka di så rusten? Må du sitte ute i all slags vær hvis du skal binde og røyke samtidig? Eller er forklaringen at du blir så ivrig av og til at det sikles litt?? Hva ser du på når du binder fluer? Kan det være at fluebinding er så vanskelig at du blir ekstra svett i pannen? Ble bare litt nyskjerrig...

 

 

;D ;D ;D

bjorni

 

 

;D ;D

Stikka er nok en 15år. Hva jeg ser på når jeg binder fluer vil du ikke vite :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...