Magnus Bakken Posted December 17, 2009 Author Report Posted December 17, 2009 BRA, Magnus! Ikke alle "gamle sprekker bør tas for "god fisk" Er fornøyd om de når fram før 1.juni-2010 1.juni, kommer nokk før det Er noen av dere fortsatt hypp på å kåre "fluenes herre" ?! Er bare deltagere som er invilget deltagelse, er selv enstemming diskvalifisert (hadde ikke klart det uansett, da Lars virkelig har skapt noen små undre ... Må si jeg er imponert av deltagerne.... Ikke bare har samtlige bundet kjeeempefine fluer, men også holdt ut med mitt elendige styre MB
snorre Leret pettersen Posted December 23, 2009 Report Posted December 23, 2009 Mail anyone? Litt tøft om de kommer på julaften da
Magnus Bakken Posted December 23, 2009 Author Report Posted December 23, 2009 Det ble slik at når fluene skulle postes, så var jeg trøtt og lei etter heldagsprøve, samt forberedelse til flytting at jeg ikke gadd å sortere ut fluene som var ment til meg. Noe som gir deltagerne flere fluer enn påtenkt... Jeg får nøye meg med bonusfluene MB
snorre Leret pettersen Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Fluene er i hus Skikkelig flotte fluer, gutta!
Lars Mathisen Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Da ble det jaggu enda en julepresang til meg :) Takk grabbar
Rosinkongen Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Ja, da kom de Her var det mye godsaker! NAM NAM! ;D Var jo litt tøft at de kom på julaften da
Gisle Helgesen Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Se der ja, fluer i kassa, Masse lekre kreasjoner der. Takker og bukker karer Gisle
Magnus Bakken Posted December 24, 2009 Author Report Posted December 24, 2009 Jævlig deilig å høre at fluene kom i hus Dette kunne blitt en skikkelig vellykket fluering, da det var virkelig flotte fluer jeg mottok. Men så smertefritt gikk det ikke. Kan bare beklage det Med dette avslutter jeg "Møkkaringen 2009", og takker hjertelig for alle de utrolig flotte bidragene GOD JUL OG GODT NYTTÅR mvh Magnus Bakken
bjorni Posted December 24, 2009 Report Posted December 24, 2009 Det er et ordtak som heter: "Når enden er god så er allting godt!" Det gjelder i høyeste grad denne flueringen. Har vel sjelden vært mere skuffet over at dette dro ut i tid fordi jeg forventet meg en del meget spennende og fine fluer. Og i dag, på selveste julaften, ble forventningene innfridd så til de grader! Her er flere bidrag fra det som må være blant landets desidert ypperste fluebindere. Takk til dere alle! Skjønner at du hadde vond for å få disse fluene avgårde Magnus ;) ;D bjorni
Magnus Bakken Posted December 24, 2009 Author Report Posted December 24, 2009 Jeg skulle kanskje pakket de inn og MB
Magnus Bakken Posted December 24, 2009 Author Report Posted December 24, 2009 under OT har jeg laget av avstemning... Maks 1 stemme per pers. og bare for deltagere MB
Recommended Posts