Gå til innhold

Loop Greyline inte bra?


Sippvak

Anbefalte innlegg

Jeg tror at det er særlig greyline#5 som skiller seg ut som en toppstang. Jeg har prøvd den en del og tør påstå at den er fult på høyde med for eksempel Loomis streamdance high line speed#5.

 

Enig, 5'ern er meget god. De andre er helt greie de og, men skiller seg ikke nevneverdig ut i positiv retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest AndreBrun

Har nylig fått tak i ei #4 GreyLine nå i vår, og synes det virker som ei meget, meget god stang. Har brukt den noe på kastedammen ladet med et #4 Opti Stream- snøre og rundt 16 fots fortom så er dette veldig bra saker for f.eks. snakerollkast :D Jeg synes egentlig dette er utrolig følsomme saker. Jeg har en #4 SP og denne Greylinen er faktisk hakket morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde X-anntall Loopstenger et års tid og kasta med dem dagelig, jeg kjenner dem GODT. 9,#5var jo en big hit når den kom, og en vesentlig årsak til at jeg kontaktet Loop. Imidlertid over TID ble jeg mer og mer glad i #4. På slutten var det min favoritt blandt "de grå"...Y9,7#4-5 og Green ditto, var mine favoritter i hele assortementet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...