Gå til innhold

Kastetrening I Vestlandshallen, Åsane


Stig Vivelid-Nilssen

Anbefalte innlegg

Reiser hjem på juleferie dagen før, så jeg går dessverre glipp av økta den 12. desember. Hadde du fått til en workshop på kurvekast skulle jeg derimot vurdert å utsette hjemreisen i et par dager...

Hvis jeg bare får pakket alt på forhånd, og kommer meg utover til Askøy, blir det kanskje en mulighet for litt "trøstekasting" på brygga til Aktiv på torsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en oversikt over alle treningene i Vestlandshallen i vinter. Du finner også treningstidene på kalenderen til vestlandshallen.no

Prisene er ikke helt klare ennå, men vil ligge på ca. 150 kr for ikke medlemmer og noe billigere for medlemmer

12/12 kl. 15 - 18

03/01 kl. 18 - 21

10/01 kl. 13 - 16

07/02 kl. 19 - 22

21/02 kl. 19 - 22

07/03 kl. 19 - 22

21/03 kl. 19 - 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg og en\to kamerater er veldig gira på å bli med en gang. Må se når det passer med jobben og sånn. Er det bare å stille? Koster det noe?

Er det noen form for dugnad før\etter trening med rigging\nedrigging eller noe?

Mvh

Daniel

Er nok bare til å stille opp som vanlig, koster 150,- for ikke-medlemmer. Pleier ikke være noe å rigge bortsett fra dine egne stenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Er dette noe som vil skje igjen til vinteren?

Sliter en del med femmerstanga, blir mer siv og bakhode enn ørret dessverre.

Klarer ikke å omstille meg fra åtteren ser det ut til.

Så dette kunne jeg gjerne tenkt meg å være med på :D

Hvis du klarer deg greit med åttern men sliter med femmeren så tror jeg bestemt du bruker for  mye makt.

Gjør et eksperement. Prøv å finn ut hvor lite makt du trenger å bruke for å kaste 15 meter med femmern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som vil skje igjen til vinteren?

Sliter en del med femmerstanga, blir mer siv og bakhode enn ørret dessverre.

Klarer ikke å omstille meg fra åtteren ser det ut til.

Så dette kunne jeg gjerne tenkt meg å være med på :D

Blir nok trening i vinter også. Regner med at vi starter i slutten av november eller i begynnelsen av desember. Bergen Castingklubb har en facebook side der info om treningene blir lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe som vil skje igjen til vinteren?

Sliter en del med femmerstanga, blir mer siv og bakhode enn ørret dessverre.

Klarer ikke å omstille meg fra åtteren ser det ut til.

Så dette kunne jeg gjerne tenkt meg å være med på :D

Hvis du klarer deg greit med åttern men sliter med femmeren så tror jeg bestemt du bruker for  mye makt.

Gjør et eksperement. Prøv å finn ut hvor lite makt du trenger å bruke for å kaste 15 meter med femmern.

Ja, du har nok helt rett i det. Jeg skal prøve forslaget ditt. Takk for tipset  8)

Og takk til deg Geir H. Beklager gjennopplivning av en så gammel tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...