Gå til innhold

Ny stang


Hermann

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

OT dette her.

Har lenge ønsket meg en grønn stang. Helst av typen LT 5

Men etter alt skrytet og maset om disse stengene begynner jeg å utvikle en form for allergi for disse.

Beklager.

Jeg har blitt sånn ovenfor splitcane. Ønska meg det tidligere, men nå er det jo mainstream-produkter snart.

Nei grafitt har kommet for å bli, og det er det overlegent best materielet til stangbygging !

Andre materialer har "alternativ" verdi.  

Har "lekt litt" med alternative stenger, men kommer tilbake til grafittstengene. De er best på nesten alt. (til selve fisket, kan glass og gress være like bra, men de er ikke bedre enn mine G-stenger f. eks.)

(Har forøvrig prøvd endel cane, og de er fantastisk gode noen av de. "Young-presentation" tror jeg de heter)

Ja ja, litt off topic der  -altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Slitsomt med trender.

Plutselig er man bare midt inne i noe som man ikke kjenner seg igjen i i det hele tatt.

korrekt !

Men, jeg er helt på kjøret likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn; for mye skryt som gir allergi....he-he, ja den var ny..du kan vel ikke få deg skikkelig stang i det hele tatt du da, for de fleste bra saker er da skrytt av.

Heldigvis skriver folk om sine positive opplevelser, dumt når det virker avskrekkende.

Se på Gisle sitt tips, nyansert og velmenende :)

Skal ikke være våsete, men fristet til å si; Ikke finn på å fisk med flue, da det er både effektiv og mye skrytt opp i skyene som fiskeform ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn; for mye skryt som gir allergi....he-he, ja den var ny..du kan vel ikke få deg skikkelig stang i det hele tatt du da, for de fleste bra saker er da skrytt av.

Undrer meg på hvorfor ingen nevner Zpey. Lean Green serien har jeg veldig gode opplevelser med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...