Gå til innhold

Z-reels. Tysk innovasjon på snellefronten?


tajo

Anbefalte innlegg

Jeg tror pinadø jeg skulle hatt en slik Revolution sak i #5/6 :)

Noen som vet pris?

Tore? fått prøvd din?

Den saken med skvettlapp var jeg ikke helt betatt av....men sikkert funksjonell.

Og sikkert kult på den måten at man får enda et element av å "føle" fiskens bevegelser.

Øker sikkert totalopplevelsen som vi er ute etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive en lengre "testrapport" men har ikke tid  :D.

Jeg testet den her om dagen og jeg må si meg godt fornøyd. Bør vel nevne at jeg fra før er godt vant med sneller som Danielsson original og Backwinder, og denne har mye av den samme følelsen. MEN, den har karbonbrems! Funket utmerket på rabiate regnbuer på 1,3 til 1,6 kg.

Dette er ikke en snelle for de som ønsker tilnærmet null motstand på minimal brems. Ei heller for de som liker null motstand ved innsveiving (nålelager-sneller). Men de som har sans for "hubless" og sneller med overløpsbrems kommer til å like denne.

Generelt gir snella et kvalitetsmessig meget godt inntrykk. Finish og detaljer er 100%.

Det er et par småting som sikkett kan forbedres, men jeg er av den typen som tilpasser meg  ;D.

Konklusjon: Jeg vil ha denne i alle størrelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive en lengre "testrapport" men har ikke tid  :D.

Jeg testet den her om dagen og jeg må si meg godt fornøyd. Bør vel nevne at jeg fra før er godt vant med sneller som Danielsson original og Backwinder, og denne har mye av den samme følelsen. MEN, den har karbonbrems! Funket utmerket på rabiate regnbuer på 1,3 til 1,6 kg.

Dette er ikke en snelle for de som ønsker tilnærmet null motstand på minimal brems. Ei heller for de som liker null motstand ved innsveiving (nålelager-sneller). Men de som har sans for "hubless" og sneller med overløpsbrems kommer til å like denne.

Generelt gir snella et kvalitetsmessig meget godt inntrykk. Finish og detaljer er 100%.

Det er et par småting som sikkett kan forbedres, men jeg er av den typen som tilpasser meg  ;D.

Konklusjon: Jeg vil ha denne i alle størrelser!

Oi Karbonbrems og greier! oi oi oi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...