Gå til innhold

Vadesko - nye - fra Simms?


Arnt

Anbefalte innlegg

Høres latterlig ut ja. Du får nok hjelp her hjemme etterhvert....

Ring Streamstix, de burde absolutt kunne hjelpe deg med dette! er jo de som importerer de, så burde ha på lager!

Hvis ikke så hadde jeg sendt en mail til Korkers og gitt beskjed om at dealer her i Norge ikke har, og at de må gjøre noe med

den frakta! Er jo heeeelt borti natta den frakta!

Concept sport som har agenturet, ikke Streamstix

Streamstix står som dealer i Norge på korkers sider! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Dette er IKKE oppdatert informasjon. Postadressen bør kanskje funke?? E-posten må jo være feil, da Erik ikke jobber for Streamstix...

Skjønte mer når jeg leste dette;

Streamstix AS har nå gjennomgått en radikal forandring. Vi har skilt ut distribusjonsdelen av firmaet og stiftet et nytt selskap, Concept Sports AS. Dette nye firmaet blir nå distributør for alle merkene Streamstix AS har representert tidligere, samt en del nye. Med andre ord blir 'Streamstix' nå et rent fluefiske-merke, og dermed ett av mange merker som Concept Sports AS distribuerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bestille fra korkers.com, men da kommer det porto på 85-95 dollar på lissene som koster 4.99. Da kjøper jeg heller nye sko.

Kanskje BOA selv er rimeligere på frakten?

http://www2.boatechnology.com/home.php?cat=249

Dette skal jo for så vidt dekkes av BOAs Dialed In For Life Guarantee, så da er det faktisk gratis...

Boa® Technology guarantees the Boa® Lacing System reel and laces for the lifetime of the product. Period.

Restrictions and Additional Details

[*]Warranty covers only Boa reels and lace. Parts that are sewn into the product are not covered by the Dialed In for Life Guarantee.

[*]Warranty parts kits include repair instructions and corresponding tool.

[*]Replacement parts may differ slightly from those on the original product and are available in black only.

[*]Warranty parts are shipped first class at no charge.

[*]Shipping can be expedited for an additional cost.

Ellers har jeg også sett reservedelene tilgjengelig hos et par amerikanske forhandlere, blant annet Bob Marriot's, så det burde absolutt være mulig å få tak i lissene uten å måtte ut med Korkers' blodpris.

Eventuelt kan du helt sikkert også bruken en hvilken som helst rustfri wire av god kvalitet bare den har rett tykkelse og lengde, og at du har mulighet til å få sveiset endene etter kapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest denne tråden. Men har nett fått et par slike som dette i hus, og første inntrykket er veldig veldig veldig veldig bra :D

http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram%22/SubProducts/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram-0001%22

Sitter som ET SKUDD på foten. Gleder meg til å teste disse når sesongen kommer skikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest denne tråden. Men har nett fått et par slike som dette i hus, og første inntrykket er veldig veldig veldig veldig bra :D

http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram%22/SubProducts/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram-0001%22

Sitter som ET SKUDD på foten. Gleder meg til å teste disse når sesongen kommer skikkelig i gang!

Hvordan er disse i størrelse? Bruker 45 i "vanlige" sko. Går jeg opp en størrelse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest denne tråden. Men har nett fått et par slike som dette i hus, og første inntrykket er veldig veldig veldig veldig bra :D

http://www.flue.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Nicco/Products/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram%22/SubProducts/%22Simms%20Rivershed%20Boot%20Vibram-0001%22

Sitter som ET SKUDD på foten. Gleder meg til å teste disse når sesongen kommer skikkelig i gang!

da her jeg bestilt meg et par med disse. og gleder meg som f til å ha de på foten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Igor. ;D

Du blir nokk ikke misfornøyd.. Men bruk di så mye som overhode mulig før du skal på lengere turer.

Slit di nesten ned på asfalt omså bare littegrann. Vibram sålen blir bare bedre og bedre etter mere bruk..

god de sålene, eneste som er synd med at L2 skoa har gitt seg, er at sålene griper som f etter 3 år med bruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da har jeg unnet meg litt comfort jeg også. :) Byttet ut de gamle Freestone med filtsåler til fordel for Simms Rivershed Boot Vibram.

Sitter perfekt på foten og det lille jeg har spasert rundt i heimen og i butikken med vadere og vadeskoene på er herlig. Endte på størrelse 46. Hadde nok klart å true meg inn i 45 men så fort jeg skulle ha hatt på meg et par ekstra sokker er jeg redd det ville blitt litt trangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...