Gå til innhold

Håp for vestlandet i påska, evt sørlandet??


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er håp for isgang på den delen av landet i påsketider??

Fint om dere som holder til i de områdene kunne kommet med litt oppdateringer om hvordan ting ligger ann:D Her i oslo ser de hvertfall helmørkt ut (eller kanskje man skal si helhvitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ikke for å være negativ men påskefiske i år ser ut til å gå fløyten å år i området rundt kr,sand i alle fall.

Det er kaldt om nettene og vi må ha noe regn og vind nå snart om det skal det skje noe brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett mye fjærmygg rundt om i hele bergen siste dagene. Lover bra med all nedbøren vi har hatt nå. Noen som vet noe ang messen som skal være på arenum i helgen? Skal bergen aktiv ha stand?

Vi kommer ikke til å ha noen stand der nei...slik jeg har forstått det blir det neppe noe fluefiskeutstyr der i det hele tatt i år :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkavannet det? :P

Hvordan er fisket der forresten?

Tenker da på utløpet lengst nord.. !?

Går iallefall sjøørret opp i bekken der. Etter sigende er det også tatt en laks der på 17kg for noen år siden...tror det stod Vosso på den om jeg husker historien rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd der selv eller?

Den tok jeg ikke... Vosso???

Aldri prøvd der selv nei, men har vært nede og sett litt...ser artig ut å fiske i bekken. Mente at historien skal ha det til at det var en feilvandret vossolaks...må ha vært kjipt å havne i nordåsen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se hvordan det ser ut når jeg kommer hjem på utvida påskeferie til helga. Isfrie vann tror jeg blir mangelvare, men jeg har sett meg ut et par bekker/småelver som kanskje kan være et greit alternativ. Hvis ikke har vi jo alltids sjøfiske i bakhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se hvordan det ser ut når jeg kommer hjem på utvida påskeferie til helga. Isfrie vann tror jeg blir mangelvare, men jeg har sett meg ut et par bekker/småelver som kanskje kan være et greit alternativ. Hvis ikke har vi jo alltids sjøfiske i bakhånd...

Selv reiser jeg avgårde noen timer nordover på sjøørretfiske i påsken...null tro på isfrie vann her med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...