Gå til innhold

Belly


omland

Anbefalte innlegg

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d32541&plid=32541

Noen som har erfaring med denne ? Driftern er brukt i 5 år nå og begynner å synge på siste verset. Hadde egentlig tenkt

å kjøpe ny drifter før jeg fant denne. Ser veldig lik ut (skulle nesten tro det var kopi).

Bagasjelommene på siden er større også. Lommekapasiteten er det eneste jeg har å utsette på Driftern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du kan finne en Pool12 båt, den er en kopi av drifteren og alle som har den er veldig fornøyd. Den er litt lenger og veldig stødig og god. Jeg er kjempehappy. Naboen min har en som likner på den du viser frem, han sitter utrolig lavt og den er ikke så stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d32541&plid=32541

Noen som har erfaring med denne ? Driftern er brukt i 5 år nå og begynner å synge på siste verset. Hadde egentlig tenkt

å kjøpe ny drifter før jeg fant denne. Ser veldig lik ut (skulle nesten tro det var kopi).

Bagasjelommene på siden er større også. Lommekapasiteten er det eneste jeg har å utsette på Driftern.

Jeg kjøpte denne i vinter og har brukt den på ti turer til nå. Er superfornøyd med den! Er gode festemuligheter for ekstrastenger på sidene og store lommer som du nevner (får fint plass til kaffetermosen++). Lommene har også en skillevegg midt i som gir deg mulihet til å sortere ulike fluebokser, fortommer etc.

Et stort + at rumpa er utav vannet!

Jeg kan desverre ikke måle denne opp mot verken drifter eller fishcat da jeg ikke har prøvd dem.. men sammenlignet med den vanlige v-båten jeg hadde før er denne KNALL!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Et tips som ikke er så dumt.......neoprenevadere i belly om vår og høst er kongebra med tanke på helse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Kjøp Kineticen.

1190 kroner ! kke noe å tenke på.

Forbauser meg ikke om alle tre typene nevnt i tråden er fra samme fabrikk.

Det er sikkert bare marginale forskjeller på de som er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pool 12, og er sykt godt fornøyd med den! har et par kompiser som har drifter, og hs begge har det røket flere glidlåser.. så glidlåsene på pool 12 er noe kraftigere!

når det er sagt, så har jeg en kompis som lot belly'n (pool 12) stå litt for lenge i sola full av luft, og der sprakk den ene blæra!

er ikke noen som veit hvor man kan få kjøpt ny blære til pool 12??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pool 12, og er sykt godt fornøyd med den! har et par kompiser som har drifter, og hs begge har det røket flere glidlåser.. så glidlåsene på pool 12 er noe kraftigere!

når det er sagt, så har jeg en kompis som lot belly'n (pool 12) stå litt for lenge i sola full av luft, og der sprakk den ene blæra!

er ikke noen som veit hvor man kan få kjøpt ny blære til pool 12??

Kan jo prøve å høre med Bios Norge:  63 86 81 80

Det er de som står oppført som leverandør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jeg skulle velge mellom kinetic og Pool12,så hadde blitt sistnevnte..

Den har nemlig 4 flyteelementer ;)..

Kineticen har da også 4 separate kamre..

Hvis du ikke tenker 4 uten sete og rygg da...?

Nei jeg mener 2 på hver side ;).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jeg skulle velge mellom kinetic og Pool12,så hadde blitt sistnevnte..

Den har nemlig 4 flyteelementer ;)..

Kineticen har da også 4 separate kamre..

Hvis du ikke tenker 4 uten sete og rygg da...?

Nei jeg mener 2 på hver side ;).

Da er jeg med  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...