Gå til innhold

Gadget for trening fluekast


tob

Anbefalte innlegg

En taktstokk!

En Metronom!

Det røret er også stjålet. Fra veikanten! Små kommuner kan få problemer med økonomien nå.

Hvis tapen ryker og korka smeller av får klinkekula en jævlig utgangshastighet og kan f.eks ta livet av postmannen.

Det er nødvendigvis ingen tragedie, da han harver over kjærringa di når du er dratt på jobb.

Skal lage en til de store gutta i avløpsrør og bowlingkule....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

lage tre forskjellige! en ringe omkostning......har testa den idag, og det funker på nybegynnere sabla godt......dette er en tyvstard gadget som jeg kommer til å bruke kjempemye i undervisninga! Vil tro at bare forståelsen av klikkelyden gir selv en nybegynner nok til å begerske.....husk nordmenn er ikke amrikanere som kanskje fisker en gang i året, det fordi de kan ikke bruke ferien sin på bare fiske, kanskje har de to dager fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En taktstokk!

En Metronom!

Det røret er også stjålet. Fra veikanten! Små kommuner kan få problemer med økonomien nå.

Hvis tapen ryker og korka smeller av får klinkekula en jævlig utgangshastighet og kan f.eks ta livet av postmannen.

Det er nødvendigvis ingen tragedie, da han harver over kjærringa di når du er dratt på jobb.

Skal lage en til de store gutta i avløpsrør og bowlingkule....

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg vet i alle fall om en som kunne ha dratt nytte av en slik en :-[

du finner deg ei brøytestikke veldig lett ;)

Ja, nå nærmer vinteren seg med stormskritt  :o Og da skal vel snart Vegvesenet ut å putte ned noen brøytestikker igjen. Så da spørst om jeg får ta meg en tur ut å skaffe meg emne til en slik "gadget". Jeg har ihvertfall helt sikkert nytte av å få trent grunnleggende kasting.

Men angåenge gadgets for å trene fluekasting. Rart ikke det har kommet noe slik til Iphone ennå. Er vel mulighet for å feste på en buksestrikk på denne også, slik at man for øvd på dobbeltdraget der også  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest fredricoo

Sto og moppet gulvet da jeg fant ut at den teleskop moppen til Jif, må være genial til å videre utvikle denne prototypen til Staffan da det går ann å regulere lengden på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto og moppet gulvet da jeg fant ut at den teleskop moppen til Jif, må være genial til å videre utvikle denne prototypen til Staffan da det går ann å regulere lengden på den!

Trur jeg får problem med kjerringa dersom jeg står å kaster flue med jifmoppen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...