Gå til innhold

Feil med vekta, eller feil med bilde?


Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Se hvordan sporen ligger i vannet... i tillegg til at mannen har klort seg fast til sidelinja på fisken....

Men  når det gjelder å lure apene i VG, da er alt lov  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken på avataren min var 107 cm lang (12-13 kg visstnok). Dvs. ca. 4 kilo mindre enn fisken fra Drammenselva. Men det ser ut som jeg har tatt en harr i forhold. Må nok lære meg å holde fisken riktig ja  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken på avataren min var 107 cm lang (12-13 kg visstnok). Dvs. ca. 4 kilo mindre enn fisken fra Drammenselva. Men det ser ut som jeg har tatt en harr i forhold. Må nok lære meg å holde fisken riktig ja  ;D

Hehe. Helt klart.

Det er bare å berømme fiskeren for holdeteknikk i verdensklasse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken på avataren min var 107 cm lang (12-13 kg visstnok). Dvs. ca. 4 kilo mindre enn fisken fra Drammenselva. Men det ser ut som jeg har tatt en harr i forhold. Må nok lære meg å holde fisken riktig ja  ;D

Kanskje der feilen er? Din fisk kan neppe være mer enn 5-6 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Helt klart.

Det er bare å berømme fiskeren for holdeteknikk i verdensklasse ;)

;D Ja, her må jeg inrømme at jeg har mye å lære ser det ut til  :)

Kanskje der feilen er? Din fisk kan neppe være mer enn 5-6 kg.

hehe.... Jeg får skylde på vekta mi. Når man selv veier 100 kg blir all fisk seende små ut. Målet mitt denne sesongen blir derfor å slanke meg. For store fisker er vanskelig å ta. Da er det lettere å få liten fisk til å se strørre ut  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... Jeg får skylde på vekta mi. Når man selv veier 100 kg blir all fisk seende små ut. Målet mitt denne sesongen blir derfor å slanke meg. For store fisker er vanskelig å ta. Da er det lettere å få liten fisk til å se strørre ut  :D

Tull , er faen meg mye lettere å ta stor fisk enn å slanke seg  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt nedenfra og opp. Og med fisken pushet nærmere kameraet får man denne effekten.

Personlig så er en stor fisk en stor fisk, og trenger ikke forstørres på denne måten.

Det er mye man kan gjøre for å "lure" kompisene.

Ett annet eksempel (foto Rene Vaz- Manictackleproject.co.nz)

[attachimg=1]

post-148-13949879034872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...