Gå til innhold

Daniel mot røkla 2010!


Daniel-N

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

jaja daniel:) å legge ut bilder med spinnerstanga!! Det hadde jeg ikke trodd :P men det er greit:) herlig å sitte å lese alt sammen her og jeg skal ha meg frabedt at jeg ikke fikk fisk på turen.. fikk jo.. hmm noen små slitne abbor jeg også :( men han med helikopteret synes jeg burde satt i gang kultiveringsarbeid i vannet for å fått noen svære feite kubber av noen ørretstammer der :) det hadde gjort seg :) Håper Glenn ikke har noe som helst tilgang på sprengstoff på jobben sin... da ser det mørkt ut for abboren i koptertjernet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jaja daniel:) å legge ut bilder med spinnerstanga!! Det hadde jeg ikke trodd :P men det er greit:) herlig å sitte å lese alt sammen her og jeg skal ha meg frabedt at jeg ikke fikk fisk på turen.. fikk jo.. hmm noen små slitne abbor jeg også :( men han med helikopteret synes jeg burde satt i gang kultiveringsarbeid i vannet for å fått noen svære feite kubber av noen ørretstammer der :) det hadde gjort seg :) Håper Glenn ikke har noe som helst tilgang på sprengstoff på jobben sin... da ser det mørkt ut for abboren i koptertjernet :D

Mente selvfølgelig at du ikke fikk fisk på haspelstanga.. Kom kanskje ikke godt nok fram? ;)

Hører jo til historien at du gjorde kanskje 3 kast med den og da.. Så det telles kanskje ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jaja daniel:) å legge ut bilder med spinnerstanga!! Det hadde jeg ikke trodd :P men det er greit:) herlig å sitte å lese alt sammen her og jeg skal ha meg frabedt at jeg ikke fikk fisk på turen.. fikk jo.. hmm noen små slitne abbor jeg også :( men han med helikopteret synes jeg burde satt i gang kultiveringsarbeid i vannet for å fått noen svære feite kubber av noen ørretstammer der :) det hadde gjort seg :) Håper Glenn ikke har noe som helst tilgang på sprengstoff på jobben sin... da ser det mørkt ut for abboren i koptertjernet :D

Mente selvfølgelig at du ikke fikk fisk på haspelstanga.. Kom kanskje ikke godt nok fram? ;)

Hører jo til historien at du gjorde kanskje 3 kast med den og da.. Så det telles kanskje ikke? :)

hehe takk:) nå blir det straks helios på meg og en kolega på jobben danny:) håper det står bra til i bergen med deg og dåbu:) bindt mye eller er det bare seiling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Må gratulere med det da. Du har begynt i sportssjappa igjen eller?

Joda, det blir litt binding. Du kan jo se selv i binde"bloggen"

Blir det noe binding på deg da?

Ja har gjort det og der jeg får stanga billig billig vettu :D

desverre må jeg si det blir lite av det jobber hver dag og driver med flytteplanene vettu :/

hva med deg da?? noe krutt på båten?? skjedd noe spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...