Gå til innhold

Oppturer og nedturer fra "hagen" til Therese Johaug


Johnsen

Anbefalte innlegg

Ingen bilder av Therese  ???

Hun bruker da bestandig å sitte ved elva å binde fluer, om hun ikke ligger å soler seg  :D

Hennes søster var ved elva tidligere i år. Hun fisker med flue og Therese binder fluene hennes som Lars sier. Jeg fikk da tatt ett bilde av henne når vi fisket sammen på sone 2.  Hun har kanskje ikke den beste kasteteknikken ;) men er alltid trivelig og blid  ;D

post-1010-13949880604057_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder av Therese  ???

Hun bruker da bestandig å sitte ved elva å binde fluer, om hun ikke ligger å soler seg  :D

Hennes søster var ved elva tidligere i år. Hun fisker med flue og Therese binder fluene hennes som Lars sier. Jeg fikk da tatt ett bilde av henne når vi fisket sammen på sone 2.  Hun har kanskje ikke den beste kasteteknikken ;) men er alltid trivelig og blid  ;D

Pokker . . . Om du treffer henne igjen så si at jeg vil ha igjen vadestøvlene mine  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder av Therese  ???

Hun bruker da bestandig å sitte ved elva å binde fluer, om hun ikke ligger å soler seg  :D

Hennes søster var ved elva tidligere i år. Hun fisker med flue og Therese binder fluene hennes som Lars sier. Jeg fikk da tatt ett bilde av henne når vi fisket sammen på sone 2.  Hun har kanskje ikke den beste kasteteknikken ;) men er alltid trivelig og blid  ;D

Jeg ser hun har knytt på en wolleybugger. Det er ikke noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...