Gå til innhold

Journalister som skal prøve å beskrive fluekasting


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Gjest fredrik hoffmann

Glemmer ikke da en russebil kjørte av veien og tok fyr i Follo for endel år side.

Journalisten som rapporterte kunne fortelle at det oppsto en lekkasje, og "diesel-bensinen" begynte å brenne....

Ja ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider kom forklaringen på hvorfor jeg kun har håvet småfisk i år:

"Å kunne håve opp en kjempefisk på kroken er noe alle kan få til. Det gjelder bare å finne rett sted og bruke riktig utstyr og sluk."

Sluk altså... Ja, ja, da får jeg ta meg en tur på G-sport og køpe ei 40 gr. Møresild i morgen  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Å kunne håve opp en kjempefisk på kroken er noe alle kan få til. Det gjelder bare å finne rett sted og bruke riktig utstyr og sluk."

Det slår meg igjen, hvordan journalister skriver direkte missvisende info om hva det

skulle være. Husk; Disse fiskegreiene kjenner vi godt, og ler av det.

Men tenk dere alle direkte villedende og direkte feil journalister skriver

i media om ting vi IKKE har peiling på! Leser du fortsatt spalter ukritisk??

Jeg, my selve, tror ikke en DRITT på hva media skriver.

Jeg ser på det som underholdning, ikke sannheter. Tenk over det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mye nytt å lære, gitt. dette må prøves... sitter nå og binder meg noen tørr-sluker til årets siste fjelltur... et helvetes slit - måtte bytte ut bindestikka med skrustikke for å få vridd jernet orntli rundt kroken... knakk 3 hackleklemmer før jeg fikk det til ...  nå driver jeg og lager høl til fortommen... noen som har tips om sterk dubbingnål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mye nytt å lære, gitt. dette må prøves... sitter nå og binder meg noen tørr-sluker til årets siste fjelltur... et helvetes slit - måtte bytte ut bindestikka med skrustikke for å få vridd jernet orntli rundt kroken... knakk 3 hackleklemmer før jeg fikk det til ...  nå driver jeg og lager høl til fortommen... noen som har tips om sterk dubbingnål?

Kan dems være så grei å sende meg binde-oppskrifta? Jeg spanderar da ei

kagge vin.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mye nytt å lære, gitt. dette må prøves... sitter nå og binder meg noen tørr-sluker til årets siste fjelltur... et helvetes slit - måtte bytte ut bindestikka med skrustikke for å få vridd jernet orntli rundt kroken... knakk 3 hackleklemmer før jeg fikk det til ...  nå driver jeg og lager høl til fortommen... noen som har tips om sterk dubbingnål?

Knall! Ler meg i hjeeeel...... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...