Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne butikken?


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Fluene er i alle fall fine priser på. Ellers har han vel "normale" priser, og en god del tilbud som ofte reklameres for på forumet her, så følg med. Kan egentlig ikke si noe spesifikt, du får finne noe du vil ha og sjekke flere nettbutikker :)

Edit: har forresten kjøpt et par-tre ganger fra butikken og har ikke noe som helst negativt å si.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingenting vondt å si om flue.no, pålitelig opplegg med rask levering, som jeg har benytta meg av mange ganger..  :)

Bortsett fra en liten ting som jeg vil sette fingern på. Å kjøpe visse fluer der, er som å kaste penger i do. Tenker feks på wollybuggere med kulehue, dem holder ikke mange kasta før dem er totalt ødelagte og forvridde.

Jeg mener at både utvalget og kvaliteten på fluene er bedre feks her: http://www.fiskefluer.com/

Nå er det lenge siden jeg har bestilt streamere på flue, ting kan jo ha blitt forbedra med tanke på kvalitet og holdbarhet. Såfall beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme med jiggyene jeg har bestilt fra flue.no. Skal ikke mange kasta til før epoxyen rundt "hodet "har sprukket etter kontakt med fisk og/eller svaberg. Holder man fluene unna svaberg, steiner og grovkjefta fisk, holder fluene brukbart. Iallefall til prisen de ligger på.

Har hatt et par episoder hvor jeg har fått tilsendt feil vare grunnet trøbbel hos leverandør, men da har Nicolai (som driver flue.no), ordnet opp så fort han har hatt mulighet.

Konklusjon: Til ørretfluer og lette sjøørret/HA-fluer vil jeg ikke ha noe problem med å anbefale butikken, da disse ikke blir utsatt for like mye juling som en tung jiggy. Skal du derimot ha litt tyngre fluer, må du regne med å knerte en til to stk pr tur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte to mail til flue.no. angående et fluesnøre for en tid tilbake. Den siste sendte jeg den 10.november 2008, men fikk aldri svar...

19.juli i år fikk jeg omsider mail tilbake der de beklaget at de ikke kunne svare så fort fordi de var underbemannet i fellesferien!!!!

Meget spesiellt, syns jeg..   ???

Mvh Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte to mail til flue.no. angående et fluesnøre for en tid tilbake. Den siste sendte jeg den 10.november 2008, men fikk aldri svar...

19.juli i år fikk jeg omsider mail tilbake der de beklaget at de ikke kunne svare så fort fordi de var underbemannet i fellesferien!!!!

Meget spesiellt, syns jeg..   ???

Mvh Lars

Det er ikke så rart hvis du tenker over det. Finnes mange slike en-manns-nettbutikker

som drives fra gutterommet. De kan være bra for det. Men som sagt, når sjefen

drar på ferie er butikken stengt.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at både utvalget og kvaliteten på fluene er bedre feks her: http://www.fiskefluer.com/

Nå er det lenge siden jeg har bestilt streamere på flue, ting kan jo ha blitt forbedra med tanke på kvalitet og holdbarhet. Såfall beklager jeg.

Ok? Takk for tipset. Da bestiller jeg fluer fra begge to og ser hvor lenge de holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart hvis du tenker over det. Finnes mange slike en-manns-nettbutikker

som drives fra gutterommet. De kan være bra for det. Men som sagt, når sjefen

drar på ferie er butikken stengt.... ;D

Det jeg syntes var spesiellt var at det tok 21mnd før jeg fikk svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...