Jump to content

En stor takk til Nordisk.


Recommended Posts

Hei , jeg har bare lyst til å fortelle alle dere der ute om den flotte servicen jeg har fått hos Nordisk....

Vært innom der og handla stort og smått i det siste , en 6-7 turer har det blitt.

Jeg føler at forretningen tar god vare på kundene sine , og jeg har fått svar på alt jeg har lurt på , vurdert ting som jeg har satt på vent og gått i tenkeboksen på , og ikke ett snev av kjøpepress fra de gutta der.... Sånn skal det gjøres !

En flott butikk , med 3 karer som virkelig vet hva de holder på med , godt utvalg og det går an å gjøre en god deal.

Service er ingen selvfølgeligighet lengere , ikke engang i fiskeutstyrbransjen , der nettbutikkene florerer med supertillbud døgnet rundt , og den ene setter ned noen tiere mer enn den andre.....

Derfor er det svært gledelig å ha "funnet " Nordisk , butikken ligger i idyllisk beliggenhet på Lysaker brygge , i hyggelig atmosfære både inni og utenfor , stort areale , med flott oversikt over varene.

Butikken er allsidig nok ,med spinn og slukutstyr for de som ønsker det , men hjertet ligger nok aller nærmest fluefiske , spennede merker som Sage, Winston , Redington, Patagonia og mye mer er å finne.

En forretning man kan føle seg hjemme i , praten sitter løst og man går aldri rådløs hjem....

En skikkelig godt utfyllt fluebinderavdelig finnes det også der , med imponerende utvalg.

Med dette vil jeg takke Svein Gorm & Runar for utstrakt service og kundeoppfølging i høysetet.

Beste hilsner fra Espen Saatvedt.

Link to comment
Share on other sites

Alltid hyggelig å komme innom den butikken der! Kjernekarer alle 3. Og servicen er godt kjent i fluefiskemiljøet.

Sender dem en liten hilsen jeg også: Hei Gutter!! 

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Link to comment
Share on other sites

Kjempebutikk og kjempefolk som gir masse rause tips. Veldig godt utvalg av stenger, sneller og bindeutstyr. Nettsiden er ikke helt up to date bestandig, men det er bare å ta en telefon - så får du hjelp!  Det vil være fryktelig trist om vi mister denne typen butikker.

Link to comment
Share on other sites

Guest fredrik hoffmann

  Det vil være fryktelig trist om vi mister denne typen butikker.

Derfor kjenn deres besøkelsestid når det bestilles stenger fra utlandet...

Det florerer av hjemmebaserte nettbutikker i Norge også...    Får jeg velge, blir det "fysisk" butikk !

Nordisk har også gode priser, og flår ingen...   

Sage koster f.eks kr 5600.- for toppmodellene, mens andre prøver seg med 7-8 000 kroner for stenger som ofte er billigere enn Sage i usa....

Link to comment
Share on other sites

Slenger meg på med og har kun positivt å si.

Maken til service skal man lete lenge etter! Nesten så man har dårlig samvittighet når man forlater butikken fordi man har inntrykk av at spesielt Svein skulle gjerne ha pratet enda lenger, og rådene fra Runar sitter også løst. Nei, slikt er mangelvare! Nærmeste er Lillestrøm med Jarle & Bjørnar. Takk Nordisk

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Sees snart!

Link to comment
Share on other sites

Hei , jeg har også handlet hos Jarle & Bjørnar s fluefiske  og vært tro der i årevis....faktisk 13 år , men de har ikke alt , men mye , alltid hyggelig å komme dit , service i høysetet som hos Svein og co på Nordisk,...

Jeg vet også at Bjørnar sender noen kunder dit , når det er snakk om varer de ikke har/skaffer.

Bjørnar sa om fredagen : Nordisk er den eneste butikken jeg anbefaler mine kunder å oppsøke for å kjøpe varer jeg ikke har eller skaffer , de vet hva de driver med.....

Jeg avser gjerne noen hundringser i året for god service , majoriteten av alle mine kjøp gjøres over disk , men jøss det hender jeg bestiller ting jeg og , på nett , både her og utenlands....er jo ikke ulovlig...

stenger og sneller kjøper jeg utelukkende her , pga garanti etc....

Espen

Link to comment
Share on other sites

Kjempebutikk og kjempefolk som gir masse rause tips. Veldig godt utvalg av stenger, sneller og bindeutstyr. Nettsiden er ikke helt up to date bestandig, men det er bare å ta en telefon - så får du hjelp!  Det vil være fryktelig trist om vi mister denne typen butikker.

det er jo vi som kunder som i stor grad styrer dette.....farter vi til stadighet over dammen for handel , blir det ikke mye å leve av for butikkene.

enig i at Nordisk har særs gode priser sammenliknet med en del andre , og hyggelig er det , ikke taper de noe på det heller , ikke på meg i allefall , for da kjøper jeg sikkert bare enda mere....

Får innom etter ett snøre til uken....

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Espen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Etter en del flere handler hos Svein og Runar , er jeg fortsatt kjempefornøyd med både servicen og kaffen.

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Veldig hyggelig å være fast kunde her.....som andre nevner er også Jarle & Bjørnar gode på service .

Jeg er glad i service , og har i det senere konsentrert meg i å handle utelukkende i disse 2 butikkene.

Dette til tross for at jeg har kortere vei til flere andre sportsfiskeforretninger enn i allefall Nordisk.

Velg spesialforretningene , det lønner seg , for oss som kunder på lang sikt tror jeg....

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Bruker dette innlegget til å skryte av servicen til Nordisk Fiskeutstyr !!

Kjøpte Patagonia Gallegos hos Nordisk her i vår, etterhvert ble det slitehull i buksa etter bare en halv sesong bruk.

Snakka med Svein på tlf og fikk beskjed om å sende den til Nordisk sånn at de fikk sett på den for dette var den første tilbakemeldingen vedrørende denne buksa som var negativ.

Etter en ukes tid så lå en ny vadebukse i posten :-).

Dette kaller jeg service man tar av seg hatten for !!

Hadde planer om å handle nye vadesko fra USA men nye sko blei kjøpt på Nordisk :-).

Med en service av denne klassen så kommer hvertfall jeg til og legge igjen mye penger der i årene fremover ( håper mange andre også gjør dette ).

STOR TAKK til Nordisk Fiskeutstyr.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
 Share

×
×
  • Create New...