Gå til innhold

Foredrag om New Zealand


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

Onsdag 02.02 1900 i Skytterhuset på Follestad industriområde. Arrangerer Røyken & Åros jeger og fiskeforening, Klubbkveld med foredrag om fluefiske på New Zealand. Både medlemmer og ikke medlemmer er hjertlig velkommen.

Inngang 50,-

http://kart.gulesider.no/m/I433Y  For dere Oslo folk som tror at dette er langt ute i Gokk, så har dere helt rett. men det tar f.eks bare 30 minutter og kjøre fra Lysaker, så ingen grunn til og ikke ta en tur ut på landet.

Foredraget omhandler utyrsvalg, fluevalg, fisketeknikk, taktikk mm. masse bilder av fra den naturskjønne øya, samt et par bilder av en fiske eller to.... Kvelden avsluttes med litt fiskefilm.

Foredragsholder er ingen andre en meg selv ;D

Røyken & Åros JFF er en forening som i flere år har hatt relativt liten aktivitet. Dette forsøkes det nå og gjøre noe med. Så bli med på en trivlig kveld med fluefiske, og drøm deg vekk et par timer fra minusgrader og snøføyke

[attachimg=1]

Gisle

post-2382-13949885241122_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg prøve å få med meg Gisle!

Har ingen planer om New Zealand-tur med det første, men tenkte jeg kunne sitte på bakerste rad å plage Gisle med vemmelige spørsmål og kommentarer...  ;D

Neida, skal ikke det. Men jeg skal prøve å ta turen Gilse! Jeg vet du er en ræææser bak kameraet, så dette blir nok bra!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig kveld Gisle, artig å få hilst på deg også. I motsetning til Joachim, hadde jeg størst utfordringer md å komme hjem på grunn av stengte tunneller, brann og utforkjøringer på glatta. I stedet for 12 km blei hjemturen nesten 60.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at det falt i smak Kikken. Er ikke bare bare og finne frem ute på landet. Synd det ble bomtur på deg Joachim. Lover plass på første benk ved neste visning ;D

Gisle

Har nok skjedd mye på veifronten og nybygg der ute. Har faktisk vert medlem av Røyken skytterlag og Åros Jff i ungdomsåra.

Så det er en smule flaut å ikke finne frem.

Nordisk fiske har hatt en del temakvelder med foredrag og fluebinding. Du for vurdere om du tar en kveld der??

Ganske sikker på at det blir stinn brakke om du bestemmer deg for å holde foredrag. Tror nok det er mange her på forumet som vurderer tur til NZ. Pål Krogvold var der 15 januar og det var en liten opptur i vintermørket.

Dette skjer på Nordisk

5. februar: ”Runars fem beste”. Runar Kabbe binder saltvannsfluer

8. februar: Håkan Norling binder laksefluer

5. mars: Jon Strand binder ørretfluer

Dette er et foreløpig utvalg kjente fluefiskeprofiler du kan møte hos Nordisk Fiskeutstyr denne vinteren. Vi vil holde deg fortløpende oppdatert på nye arrangementer.

http://www.nfisk.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...