Gå til innhold

SIMMS Headwaters Taco Bag - tror jeg må ha denne


Juvis

Anbefalte innlegg

Morsom sak, ja, og ganske praktisk. Mindre gris i bilen.

Selv pleier jeg å vrenge vaderne m/sko inni og det hele, slik at innsiden, som jo vanligvis er betraktelig tørrere enn utsiden, kommer ut.

Det var litt av en eureka-opplevelse da jeg kom på dette trikset etter mange år med våt gjørme i bilen.

Sier nok mest om hvor treg jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom sak, ja, og ganske praktisk. Mindre gris i bilen.

Selv pleier jeg å vrenge vaderne m/sko inni og det hele, slik at innsiden, som jo vanligvis er betraktelig tørrere enn utsiden, kommer ut.

Det var litt av en eureka-opplevelse da jeg kom på dette trikset etter mange år med våt gjørme i bilen.

Sier nok mest om hvor treg jeg er.

Hehe, er ikke så mye glupere jeg. Vrenger de bare av, lukker øya og slenger det bak i stasjonsvogna... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi dere et lite tips, siden det virker som om dere ikke allerede bruker det. Jeg har en plastkasse fra IKEA av sånn type med klikklokk. Denne er så stor at den rommer vadesko, vader, vest/jakke +++. Det blir ingen søl i bilen og alt er UFATTELIG enkelt å flytte da alt ligger i samme boksen. Jeg bruker selvfølgelig ikke lokket. En garnbalje fra Europris gjør selvfølgelig samme nytten. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi dere et lite tips, siden det virker som om dere ikke allerede bruker det. Jeg har en plastkasse fra IKEA av sånn type med klikklokk. Denne er så stor at den rommer vadesko, vader, vest/jakke +++. Det blir ingen søl i bilen og alt er UFATTELIG enkelt å flytte da alt ligger i samme boksen. Jeg bruker selvfølgelig ikke lokket. En garnbalje fra Europris gjør selvfølgelig samme nytten. Lykke til :)

Slettes ikke dumt dette her, men man får jo ikke Simms-logoen, da  ;D

Neida, kjøpte noen slike plastkasser til andre ting tidligere i vinter, og jammen skal jeg kjøpe en til dette formålet også  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke dumt dette her, men man får jo ikke Simms-logoen, da  ;D

Neida, kjøpte noen slike plastkasser til andre ting tidligere i vinter, og jammen skal jeg kjøpe en til dette formålet også  :)

Får kjøpe ett simms klistremerke på ebay ;) Så er den biffen fiksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er vadere denne er beregnet for assa. Syntes det var rart at simms hadde begynt med matrelaterte produkter. Og hvor ofte har man bruk for en bag til å frakte taco i liksom?  :o

Hvis du er en middelmådig sulten amerikaner så er vel tacobag midt i blinken ;D

Skal gi dere et lite tips, siden det virker som om dere ikke allerede bruker det. Jeg har en plastkasse fra IKEA av sånn type med klikklokk. Denne er så stor at den rommer vadesko, vader, vest/jakke +++. Det blir ingen søl i bilen og alt er UFATTELIG enkelt å flytte da alt ligger i samme boksen. Jeg bruker selvfølgelig ikke lokket. En garnbalje fra Europris gjør selvfølgelig samme nytten. Lykke til :)

Slettes ikke dumt dette her, men man får jo ikke Simms-logoen, da  ;D

Neida, kjøpte noen slike plastkasser til andre ting tidligere i vinter, og jammen skal jeg kjøpe en til dette formålet også  :)

Jeg kan kjøpe en kasse til deg og rosemale simms logo for 1500 + frakt. Fristende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi dere et lite tips, siden det virker som om dere ikke allerede bruker det. Jeg har en plastkasse fra IKEA av sånn type med klikklokk. Denne er så stor at den rommer vadesko, vader, vest/jakke +++. Det blir ingen søl i bilen og alt er UFATTELIG enkelt å flytte da alt ligger i samme boksen. Jeg bruker selvfølgelig ikke lokket. En garnbalje fra Europris gjør selvfølgelig samme nytten. Lykke til :)

Slettes ikke dumt dette her, men man får jo ikke Simms-logoen, da  ;D

Neida, kjøpte noen slike plastkasser til andre ting tidligere i vinter, og jammen skal jeg kjøpe en til dette formålet også  :)

Jeg kan kjøpe en kasse til deg og rosemale simms logo for 1500 + frakt. Fristende??

Hvis du legger like mye sjel i det som du gjorde i cane-kjeppen til JB så skal jeg faktisk vurdere å slå til på tilbudet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert fin å stå på, men syns det stopper der. Kanskje litt dårlig plass til annet vått utstyr.

Har i flere år brukt den store handlebagen de har på Ikea som er laget av et slags armert pressenningmateriale.

God plass til vadesko,bukse og jakke, og stor nok å stå i når du skifter.

De selger den til den svimlende sum av  15 kroner.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av cluet med den tacosaken er vell at du har noe å stå på når du skifter. :rolleyes:

Definitivt den åpenbare oppsiden ved tacobaggen  :) Men som Mr. Johansen nevner gjør nok IKEA posen samme nytten som denne, selv om den ikke er like Sæksy så jeg tror ikke dette er et "løp og kjøp" produkt for min del med mindre de klarer å legge ved en boks lettrømme og ekstra hot saus  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacobag en er kjempefin , og prisen også , 300kr for denne , og man skifter da oppå bagen , og bretter sammen etter og før fisking.

I tilegg rommer den lett to bukser og ett par sko , eller to bukser og to par sko om man pakker litt omhyggelig.

300kr var fjorårets pris , mulig den har gått opp ipris i år , meget fornøyd med min bag.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av cluet med den tacosaken er vell at du har noe å stå på når du skifter. :rolleyes:

Jepp... Legg denne på bakken. Heng opp en rockering med påtredd dusjforheng over og vips,,,man har ett helt uforstyrret/privat sted å skifte  moose moose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...