Gå til innhold

Hardy Sintrix


Blue Charm

Anbefalte innlegg

Yellowstone angler har også slaktet flere gode stenger , bla a gromme modeller fra Scott , såpass ille har det vel vært at Scott ikke ønsket å sende stenger til test dit mer , ikke ett vondt ord om noen stenger ,men ville ikke kjøpt utelukkende ut fra EN test utført fra det selskapet der.....

høstes kritikkene tett som haggel rundt forbi blir det noe annet.

Prøve selv , eller sette på ønskes prøvd lista bør man selvsagt gjøre , mon tro om noen som skal til villmarksmessene har mad seg Hardy-sortimentet for 2011 ?

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har proevd etpar av Hardy Sintrix , men i hoyere klasser (Proaxis type / klasse 8-10). Jeg satt meg umiddelbart paa venteliste paa en tier stang selv om prisen er avskrekkende hoey paa linje med Sage TCX etc.. IMHO en flott stang, meget meget lett, ikke for topprask men masse kraft, og rapportene er at den taaler mye juling pga det nye nanolimet de bruker - Vi faar see paa det - jeg brekker det meste...  Naar det gjelder oerretstoerrelser har jeg ikke provd, men kjoepte nettopp en ny TFO BVK - en ny serie fra TFO, som fikk middels god kritikk av Yellowstone i deres shootout - fantastisk stang for pengene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

noen som vet noe om disse sstengene..? Er det et nytt material, eller..?

Yellowstone Angler ga dem toppkarakter i klasse 5..og litt gøy hvis en gammel storhet ble stor igjen.. :)

BC

Skal teste disse kjeppene når jeg kommer over dem . . . Blir isåfall første gang jeg kaster med ei Hardy.

Men var det ikke Zenith den modellen du sikter til het ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal teste disse kjeppene når jeg kommer over dem . . . Blir isåfall første gang jeg kaster med ei Hardy.

Men var det ikke Zenith den modellen du sikter til het ?

Om jeg ikke blander sammen i farten, så er Sintrix "samlebetegnelsen" for Hardystengene med nanoresin, mens Zenith er ørretserien (med nanoresin). Saltvannserien har et annet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøvde den en god stund før jul. #5, 9 ft. Spennende stang. Husker det gikk langt. Prøv selv.

Off topic Trond.Dette er en utstyrstråd ,ikke en skrytetråd  :P

He, he Kent. Jeg så ikke denne før nå. Oppfattet du det slik? Absolutt ikke meningen. Alle som kjenner meg vet at langt er relativt. Men absolutt en spennende stang. Forøvrig er det mange spennende stenger for tiden. Fluvius serien ochså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...