Gå til innhold

Norwegian Bamboo Rodmakers 2011


Anbefalte innlegg

Noen stangbyggere stiller opp på messa i Lillestrøm i år også! Nå som vi har fått noen ekstra byggere på forumet kan det hende vi får flere bidrag på årets stand  Jeg tror vi mangler litt folk på torsdag så Rune D og Hermann - dere er velkommene til å bli med på morroa om dere vil. Andre også selvsakt! Selv har jeg klart å tulle bort helga med andre ting men kan hende jeg tar fri en av ukedagene.

Tore Halle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg prøve å komme meg på messa igjen.Lovet meg selv det i fjor også,men det gikk desverre ikke :(.

Og er det et sted jeg da skal innom,så er det hos canefolket!!Er spennende å se hvordan ekspertene gjør det og hvem vet,kanskje jeg en gang i fremtiden står der selv ;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune D, det kan tenkes du kan bidra på messa hvis du vil, det var hva jeg tenkte på. Sjøl er jeg ingen ekspert og sto som fersking for kort tid siden. Det er jo ikke noe poeng at de samme tullingene står der hvert år og vi trenger folk ;)

Jan R. - jeg skal virkelig prøve. Det kommer kanskje noe mer snodig, men ikke så kort denne gangen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne opp jeg Tore. Har vært litt stille på tråden min et par måneders tid nå fordi jeg har vært i en praksis også har jeg kjøpt ei brakke som skal få plass i hagen til kombinert stanbygging/ fluebinding. Kona som er blitt veldig frustrert over bambusspon og fjør :) Men nå er jeg snart i gang igjen for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore,jeg tror jeg skal ha et par stenger på samvittigheten før jeg vil stå der,

men senere skal du ikke se bort fra at jeg kan bidra.

Syntes det er veldig sporty av deg Hermann 8).

Jeg kommer innom og slår av en prat med dere hvertfall :P!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop fordi du ikke har noen stenger på samvittigheten enda, bør du bli med. Vi har flere eksempler på at nybegynnere har fått et betydelig løft i løpet av disse dagene.

Har f eks friskt i minne et par karer som gikk fra å knekke bladknuter til faktisk å rette dem, etter litt veiledning. Noen andre oppdaget plutselig at splitting faktisk ikke behøver å være så veldig vansskelig osv osv.

Dessverre ser det mørkt ut for min deltakelse i år, men jeg jobber fortsatt med en plan om i hvert fall å få være litt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns det någon typ av program för detta?

Är det mer en intresseorg?

(Själv medlem i Swedish Bamboo rodmaker acc.)

Vi har inte någon direkt verksamhet idag men hoppas att det blir framöver.

Norske canebyggere er dessverre en gjeng individualister som er flinke til å prate, men ikke til å organisere seg (har mye å lære av svenskene der).

"Norwegian bamboo rodmakers" har i flere år vært en arbeidstittel for en forening av stangbyggere, men vi har aldri kommet lenger enn til å samle oss på messen i Lillestrøm. Må si til vårt forsvar at vi har det veldig hyggelig på messen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...