Gå til innhold

BLOGG: Fluebanden.com


Lars Vegas

Anbefalte innlegg

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Innertier Lars & co! Her har det gått med mange timer på grensesnitt og oversiktelig navigering! Syntes også bildene får sin fortjente plass her - ofte vanskelig å få frem i ett "blogg format!"

Eneste lille å sette fingeren på er "full screen" visningen på bildene i innleggene ikke skalerer i forhold til oppløsning/skjermen  :-\

Go girls!!  bbboobies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innertier Lars & co! Her har det gått med mange timer på grensesnitt og oversiktelig navigering! Syntes også bildene får sin fortjente plass her - ofte vanskelig å få frem i ett "blogg format!"

Eneste lille å sette fingeren på er "full screen" visningen på bildene i innleggene ikke skalerer i forhold til oppløsning/skjermen  :-\

Go girls!!  bbboobies

Takk Frode!  <<l

Bra endringsforslag! Har nå jobba med kodene for å få galleriet til å automatisk croppe bildene, men får det ikke til å funke, så nå har jeg frosset rammen på 900px i fullformat og satser på at de fremstår passe stort hos de fleste :)

bbboobies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Masse!  Men alt for lite fiskerelatert  :-X 

Siden medio september har jeg for min del:

Fikk overraskende nok tilslag på nytt hus (bud under takst!)

Avsluttet rehab.prosjekt på det gamle huset, markedsført dette og solgt det. (over takst)

Overtatt det nye 1.november, startet rehab.prosjektene der.

Fått en datter (riene startet på kontraktsmøtet til det nye huset) en uke etter overtakelse.

Deltatt på et 40-årslag, 1 julebord og fått 4 timer med fiskestanga i hånd.

Men vi fikk for kort tid siden anledning til å samles for litt fiske, rapport er skrevet men ikke publisert enda  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

*GJEEEEESP*

Endelig begynner vi å våkne fra vinterdvalen og det begynner å dra seg til  <<l

Har lagt ut en høyst dagsaktuell bindebeskrivelse på en krabat på bloggen; Børstemark.

En krabat som ikke er for vanskelig å binde. Mer info på siden vår ;)

IMG_8728.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...